🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36936.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویری منتسب به هواوی P20؛ خبری از دوربین سه گانه نیست

روز گذشته تصاویری منتسب به سری P20 هواوی منتشر شده که گمان می رود نمونه اولیه ای از موبایل های این خانواده باشد. متاسفانه در این تصاویر اسمارت فون درون یک قاب محافظ حجیم قرار ...

روز گذشته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - تصاویری منتسب به سری P20 هواوی منتشر شده که گمان می رود نمونه اولیه ای از موبایل های این خانواده باشد. متاسفانه در این تصاویر اسمارت فون درون یک قاب محافظ حجیم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - قرار گرفته که امکان بررسی آن از تمام جوانب را ناممکن می سازد.

با این وجود تصاویر جدید حاوی نکاتی هستند که برخی شایعات قبلی را زیر سوال برده و مسیری را که کمپانی چینی برای طراحی مدل های 2018 برگزیده، نشان می دهند.

احتمالا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - مشهودترین تمایز موبایل درون - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - تصویر با شایعات پیرامون سری P20 دوربین دوگانه با پیکربندی افقی آن است، در حالی که پیش از این خبرهای بسیاری درباره تعبیه دوربین اصلی سه گانه در این سری منتشر شده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - بود.تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندراندر پنل جلو اما خبری از پیکربندی دوگانه نیست و تنها یک دوربین معمولی به چشم می خورد. این در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - حالی است که در کنار دوربین های اصلی و سلفی فلش LED نیز تعبیه شده است.

در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - پنل جلو سنسورهای دیگری نیز بین دوربین و فلش دیده می شوند که احتمالا به قابلیت شناسایی چهره مرتبط باشند. در عین حال سنسورهای دوربین، شناسایی چهره و فلش درون زائده ای قرار گرفته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - اند که بخشی از نمایشگر را پوشانده که به طراحی آیفون X نیز بی شباهت نیست. تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندرانسمت راست دستگاه میزبان کلیدهای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - فیزیکی پاور و صدا است، گرچه باتوجه به کیسی که دستگاه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - را احاطه کرده نمی توان با قاطعیت از آن سخن گفت.

احتمالا باید منتظر رونمایی از سه دستگاه در این خانواده باشیم که P20 P20 Lite و P20 Plus نام گرفته اند، بنابرین شایعات قبلی کماکان به قوت خود باقی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - خواهند ماند و ممکن است در یک یا دو مدل از این سری شاهد پیاده سازی دوربین سه گانه باشیم.تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندرانخوشبختانه زمان زیادی به معرفی این موبایل باقی نمانده و به احتمال قریب به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - یقین در یکی از رویدادهای کنگره جهانی موبایل MWC 2018 یا مراسم جداگانه ای که هواوی در هفتم فرودین در پاریس برگزار می کند، شاهد رونمایی از آنها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نمک آبرود استان مازندران - خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone