🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36932.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

جمع آوری داده های ضربان قلب کاربران اپل واچ به منظور مطالعه آغاز شد

در ماه نوامبر سال 2017 (آبان تا آذر ماه سال جاری) اپل از کاربران اپل واچ درخواست کرد که در صورت تمایل در طرحی به نام «مطالعه قلب اپل» مشارکت کنند. حالا این کمپانی به ...

در ماه نوامبر سال 2017 (آبان تا آذر ماه سال جاری) اپل از کاربران اپل واچ درخواست - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرد که در صورت تمایل در طرحی به نام «مطالعه قلب اپل» مشارکت کنند. حالا این کمپانی به مشارکت کنندگان اعلام کرده جمع آوری داده های آنها را آغاز کرده است.

کمپانی ساکن کوپرتینو برای این طرح که با همکاری بخش سلامت دانشگاه استنفورد شکل گرفته، یک اپ ویژه را عرضه کرده بود. افرادی که در این مطالعه مشارکت می کنند باید تأیید کنند که از مشکلاتی از جمله فیبریلاسیون دهلیزی (شایع ترین نوع آریتمی قلبی)، فلوتر دهلیزی (نوعی آریتمی است که در دهلیز قلب رخ می‌دهد) رنج نمی برند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و در عین حال از داروهای رقیق کننده خون از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جمله کمادین (وارفارین)، پاراداکسا (دابیگاتران)، زارلتو (ریواروکسابان)، الیکوییس (آپیکسابان) و ساوایسا (ادوکسابان) استفاده نمی کنند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

اگر کاربران این شرایط را داشته باشند، در یک ایمیل که از جانب اپل ارسال می شود، سندی تحت عنوان «رضایت آگاهانه» به همراه اطلاعاتی مرتبط با قوانین حریم خصوصی «قانون انتقال و پاسخ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گویی الکترونیک بیمه سلامت» (HIPPA) را دریافت می کنند. همچنین در بخشی از این رضایت نامه آمده است که حسگرها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ممکن است آریتمی قلب (ریتم غیر طبیعی ضربان قلب) را تشخیص دهند.

اپل همچنین در حال کار روی روشی غیر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تهاجمی برای اندازه گیری قند خون از طریق حسگرهای اپل واچ است. در دسامبر سال 2017 (آذر تا دی ماه سال جاری) کمپانی ساکن کوپرتینو اعلام کرده بود که یک سال دیگر تا ارائه این فناوری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فاصله دارد. در صورت عرضه این تکنولوژی در ساعت های هوشمند اپل، به میزان زیادی از هزینه های مورد نیاز برای تشخیص میزان قند خون بیماران مبتلا دیابت کاسته خواهد شد.

انتظار می رود قصد اپل از جمع آوری اطلاعات دریافت شده از این مشارکت، ساخت یک محصول جدید باشد. همچنین از آنجایی که اپل قراردادی را با سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به منظور بخشی از این برنامه منعقد کرده به نظر می رسد زودتر از انتظارات قبلی شاهد معرفی محصول یاد شده باشیم. قرارداد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یاد شده با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - FDA به منظور تسریع در امور مرتبط با تأییدیه های مورد نیاز برای عرضه این محصول عقد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone