🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36934.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چگونه روشنایی صفحه آیفون را از حد مجاز iOS پایین تر بیاوریم؟

روشنایی صفحه آیفون ها در تاریکی شب، می تواند حسابی چشم کاربر را اذیت کند. البته به لطف ویژگی شیفت شب می توان تا اندازه ای از تاثیرات مخرب نور اضافی صفحه کاست و کاری ...

روشنایی صفحه آیفون ها در تاریکی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - شب، می تواند حسابی چشم کاربر را اذیت کند. البته به لطف ویژگی شیفت شب می توان تا اندازه ای از تاثیرات مخرب نور اضافی صفحه کاست و کاری کرد تا چشم ها کمتر آسیب ببینند. البته استفاده از شیفت شب نیز در بسیاری از مواقع آنقدرها کارساز نیست و نمی تواند جلوی نور بیش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - از حد نمایشگر آیفون ها را بگیرد.

با این حال، خوشبختانه یک راه ساده وجود دارد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - که می توان به کمک آن میزان روشنایی صفحه را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - حتی از حد مجاز iOS هم پایین تر آورد. دسترسی به این موضوع نیز اصلا سخت نیست و فقط کافیست کمی تنظیمات آیفون ها را دستکاری کنید تا به آن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - چه می خواهید برسید.

خوبی این کار نیز در آن است که با پایین آوردن میزان روشنایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - صفحه، باز هم نمایشگر آیفون ها شفافیت خاص خود را حفظ می کنند. طوری که حتی در نور کم به خوبی می توان تمام المان های صفحه را تشخیص داد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - و با آن ها کار کرد. اما سوال اینجاست که چطور روشنایی صفحه آیفون ها را از حد مجاز پایین تر بیاوریم؟ برای شروع باید وارد تنظیمات شوید و مسیر زیر را دنبال کنید:

General > Accessibility > Display Accommodations > Reduce White Point

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران

با فعال کردن ویژگی Reduce White Point، یک اسلایدر درصدی در پایین صفحه برای تان به نمایش در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - می آید که با کشیدن آن به سمت راست از میزان روشنایی صفحه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - آیفونتان کاسته می شود. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ویژگی Reduce White Point با تنظیمات Brightness - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - آیفون ها، رابطه ای متقابل دارد. از این رو باید برای رسیدن به میزان روشنایی دلخواه، در مقادیر هر دو ویژگی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - دست برد تا در نهایت نتیجه مورد نظر حاصل شود.

در آخر، پیشنهاد می شود برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - فعال و غیرفعال کردن سریع Reduce White Point، یک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - میانبر برای آن در نظر بگیرید. برای این کار نیز بهتر است از میانبر کلید هوم استفاده کنید تا در ازای سه بار فشردن پشت سر هم آن، Reduce White Point فعال یا غیر فعال شود. برای دسترسی به این موضوع، ابتدا باید به سراغ صفحه Accessibility بروید و مسیر زیر را طی کنید:

Accessibility > Accessibility Shortcut 

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران

حالا فقط کافیست از میان میانبرهای موجود، Reduce White Point - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - را انتخاب کنید تا از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر پل سفید استان مازندران - آن پس با سه بار فشردن پشت سر هم کلید هوم، از میزان روشنایی صفحه آیفون تان کاسته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone