🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36931.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سلاح صوتی احتمالاً عامل بیماری دیپلمات های آمریکایی مقیم کوبا نبوده است

بعد از ماه ها گمانه زنی، پزشکان اخیراً در مقاله ای تازه به تشریح بیماری مرموزی پرداخته اند که بلای جان دیپلمات های آمریکایی مقیم کوبا شد. اگرچه منشا این بیماری هنوز در هاله ای ...

بعد از ماه ها گمانه زنی، پزشکان اخیراً در مقاله - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ای تازه به تشریح بیماری مرموزی پرداخته اند که بلای جان دیپلمات های آمریکایی مقیم کوبا شد. اگرچه منشا این بیماری هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، پزشکان «تقریباً مطمئن» هستند که ارتباطی به یک سلاح صوتی ندارد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان

از سال 2016 میلادی بود که دیپلمات های آمریکایی مقیم کوبا، شروع به تجربه مجموعه ای غیرمتعارف - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از علائم بیماری، مانند سرگیجه، حالت تهوع و کاهش شنوایی کردند. همه دیپلمات ها به جز یک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نفر، در اظهارات خود گفتند که پیش از آغاز این علائم، صدایی عجیب شده اند یا لرزشی خفیف - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را در خانه ها و اتاق های خود احساس کرده اند.

اظهارات کارمندان سفارت آمریکا این ترس را به وجود آورد که دیپلمات های این کشور، هدف نوعی از تسحیلات مایکروویو قرار گرفته اند؛ با این حال پلیس فدرال آمریکا نتوانست شواهدی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای اثبات این مسئله بیابد. تا پاییز 2017، بالغ بر 80 نفر که به نوعی با سفارت آمریکا ارتباط داشتند از علائم مشابهی رنج بردند و تعداد قربانیان این بیماری به 24 نفر رسید.

هنوز مشخص نیست چه عاملی این علائم را در مبتلایان به وجود آورده، اما پزشکان حدس می زنند صدای مرموزی که توسط بیماران شنیده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شده محصولی فرعی از آن چیزی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بوده که حقیقتاً به آنها آسیب می زده است. به عنوان مثالی واضح برای تفهیم این مسئله، می توان به صدای شلیک یک گلوله اشاره کرد؛ در واقع هنگام شلیک با یک سلاح، این گلوله است که شخص را از پای در می آورد و نه صدای آن.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone