🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36937.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

قیمت شعله افکن‌ های ایلان ماسک ۴۰ برابر شد

هفته‌ی پیش در دیجیاتو خواندید که شعله افکن‌ ‌های ایلان ماسک که توسط بورینگ کمپانی تولید شده بود طی ۵ روز به فروش رسید و تمام شد. اکنون بسیاری از افرادی که این محصول را ...

هفته‌ی پیش در دیجیاتو خواندید که شعله افکن‌ ‌های ایلان ماسک که توسط بورینگ کمپانی تولید شده بود طی ۵ روز به فروش رسید و تمام شد. اکنون بسیاری از افرادی که این محصول را پیش خرید کرده‌اند، آنها را به مزایده گذاشته و قیمت های گزافی برای آن طلب می‌کنند.

اخیرا خریداران باهوش این شعله افکن‌ های ایلان ماسک که به «اسلحه‌های زامبی کش» معروف شده است، پس از اتمام موجودی این محصولات، شعله افکن‌هایشان را در سایت‌های مختلف برای فروش گذاشته و هزاران - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دلار طلب کرده‌اند.تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربیشعله افکن‌ های ایلان ماسک به قیمت ۵۰۰ دلار در سایت بورینگ کمپانی به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فروش رسیدند اما نرخ‌های موجود برای این اسلحه‌ها اکنون به بیست هزار دلار هم می‌رسند که در واقع قیمتشان ۴۰ برابر شده است.

تاکنون نزدیک به ۳۰ عدد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شعله افکن در سایت‌های مختلف ثبت شده که ارزانترین آنها هزار دلار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قیمت دارد.تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربیجالب اینجاست که در آگهی‌های فروش این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وسایل اصلا عکسی مشاهده نمی‌شود چرا بورینگ کمپانی برای ارسال شعله افکن‌هایش دچار مشکل شده و قرار نیست تا قبل از فروردین ماه آینده، آنها را به دست خریدارنشان برساند.

محصولات تبلیغاتی دیگر ایلان ماسک نیز به علت محدود بودن زمان و تعداد عرضه قیمت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - های عجیبی غریبی دارند. یک کاربر اینترنتی که یکی از کلاه های بورینگ کمپانی را خریداری کرده بود اکنون تنها حاضر است با دریافت ۴۴ هزار دلار، کلاه دست دوم خود را در اختیار فرد دیگری بگذارد.تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربیشعله افکن‌ های ایلان ماسک در واقع ایده‌هایی تبلیغاتی بوده‌اند که اکنون سر وصدای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - زیادی به پا کرده و بدین ترتیب نام بورینگ کمپانی را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بر سر زبان‌ها انداخته‌اند

سال گذشته پیش ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس با تاسیس شرکت حفاری Boring Company دوباره جنجال آفرین شد. این شرکت با قصد حفاری راه های زیر زمینی و ایجاد تونل‌های چند طبقه زیر شهر لس آنجلس تاسیس شد تا مشکل ترافیک را حل کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

در این زمان ایلان ماسک سعی کرد با ایده‌های تبلیغاتی هوشمندانه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کلاه و اسلحه‌هایی به تعداد محدود با نام این شرکت به فروش برساند.

کلاه های ۲۰ دلاری بورینگ کمپانی در مدت زمان کوتاهی به فروش رفت و تمام شد. شعله افکن‌ های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ایلان ماسک نیز در عرض ۵ روز به پایان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رسید. حال باید دید بورینگ کمپانی بعد از ایجاد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جنجال‌های پر سروصدا می‌تواند فعالیت خود را متمرکز هدف اصلی خود کند یا خیر؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone