🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36939.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S9 وارد ایران شد؟

به نظر می‌رسد نسخه‌ای از موبایل گلکسی S9 و S9 Plus وارد کشور شده و در سازمان رگولاتوری نیز مورد تایید موقت قرار گرفته است. البته هنوز مشخص نیست که این دستگاه نسخه اصلی است ...

به نظر می‌رسد نسخه‌ای از موبایل گلکسی S9 و S9 Plus وارد کشور شده و در سازمان رگولاتوری نیز مورد تایید موقت قرار گرفته است. البته هنوز مشخص نیست که این دستگاه نسخه اصلی است یا خیر اما در هر صورت مجوز واردات آن صادر شده و احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد عرضه واردات رسمی این موبایل خواهیم بود.

کارشناس سامانه همتا در گفتگو با دیجیاتو تاکید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌کند که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - وجود یک نسخه فیزیکی برای صدور چنین مجوزی ضروریست و صرفا از روی داده‌ها و مشخصات یک موبایل، مجوزی صادر نمی‌شود: - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - «هر برند مدلی که می‌خواهد وارد کشور بشود باید قبل از عرضه یک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - نمونه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای سازمان تنظیمات و مقررات ارتباطات رادیویی بفرستند تا استانداردها و تست سلامت آن دستگاه مشخص شود و مجوز واردات آن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - صادر شود.»

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل پیش‌تر خبر از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - عرضه پرچمدار جدید سامسونگ به کشور تا قبل از پایان سال داده بود و گفته بود که تمهیداتی برای وارد کردن آن دیده شده تا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - همگام با نهایی شدن طرح رجیستری، علاقه‌مندان به مدل جدید سامسونگ هم دسترسی پیدا کنند. وی به دییجاتو گفته بود:«تا پیش از عید احتمالا عرصه پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S9 در ایران را خواهیم داشت و اهمیت قرار گرفتن این برند در زیر طرح رجیستری به این سبب دوچندان خواهد بود.»

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان

گواهی تایید نمونه تاییدیه ای است که تطابق مشخصات یک نمونه از تجهیزات ارتباطی و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - فناوری اطلاعات، از هر مارک و مدل را با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - استانداردهای فنی و مقررات ملی اعلام می دارد و مجوزی برای استفاده دستگاه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - در اتصال - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - به شبکه­ های ارتباطی می باشد. لذا کلیه سازندگان داخلی، واردکنندگان و نمایندگی­های مجاز تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - قبل از تولید و ورود انبوه آن تجهیزات به کشور لازم است گواهی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - تأییدنمونه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - را از سازمان دریافت نمایند.

گواهی‌های که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای دستگاه‌های گوناگون صادر می‌کند شامل گواهی موقت و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - دائم است. گواهی موقتی که این سازمان برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - هر دو نسخه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - گلکسی S9 صادر کرده بر اساس اسناد موجود در سایت به گواهی اطلاق می‌شود که مدت زمان اعتبار آن 6 ماهه بوده و با تکمیل آزمون­‌ها در هر مرحله تا 4 بار قابل تمدید است. این گواهی زمانی صادر می­شود که تنها بخشی از آزمایش­‌ها توسط متقاضی انجام شود.

البته با توجه به اینکه تا زمان عرضه رسمی این موبایل در بازار جهانی بیش از یک ماه زمان باقی مانده، شاید این گواهی بر اساس مدل نمونه این دستگاه و نه نسخه اصلی و نهایی صادر شده باشد.

بروزرسانی در تاریخ 18 بهمن ماه 1396:

بعد از پیگیری های متعدد دیجیاتو مشخص شد که علی رغم اظهارات کارشناسان همتا مبنی بر اینکه وجود یک نسخه فیزیکی برای انجام تست - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - های رگولاتوری لازم است, ظاهرا مجوز این سازمان برای واردات پرچمدار جدید سامسونگ صرفا بر اساس مستندات بوده است.
دبیر انجمن وارد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - کنندگان موبایل ضمن تایید این مطلب به دیجیاتو گفت :

«مجوز موقت واردات گلکسی S9 و مدل پلاس آن را با مدارک و گزارش تست SAR - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - بین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بویین زهرا استان زنجان - المللی به نتیجه رساندیم و در تلاشیم به زودی این موبایل را به بازار ایران بیاوریم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیهان دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر تعمیرگاه شما طرفای پیروزی بویین زهرا تعمیر کولر گازی آر تی سی انجام میده
پاسخ: بله در پیروزی شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone