🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19676.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

قطع اینترنت در بلاروس در پی اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری

در پی اعتراضات گسترده مردم بلاروس به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، اینترنت خانگی و موبایل و همچنین تلفن ثابت قطع شدند. مقامات کشور بلاروس با اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری از پیروزی ...

در پی اعتراضات گسترده مردم بلاروس به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، اینترنت خانگی و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - موبایل و همچنین تلفن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - ثابت قطع - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - شدند.

مقامات کشور بلاروس با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری از پیروزی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - «الکساندر لوکاشنکو»، رئیس جمهور پنج دوره قبلی با حدود ۸۰ درصد آرا خبر دادند. این خبر اعتراضات گسترده مردم و قطعی اینترنت را در پی داشته که به اعتراضات دامن زده است.

مردم شهرهای مختلف بلاروس پیش از روز انتخابات به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - سیاست‌های دولت لوکاشنکو از جمله سیاست خارجی و مدیریت نامناسب شیوع ویروس کرونا اعتراض کرده‌اند؛ اعتراضاتی که پس از اعلام نتیجه انتخابات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - به اوج رسید. دولت این کشور با ارسال نیروهای نظامی و پلیس به خیابان‌ها سعی در ساکت کردن اعتراضات داشته است. نامزدان رقیب و معترضان می‌گویند در انتخابات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - تقلب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - شده است.

لوکاشنکو روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دولت او نقشی در قطعی اینترنت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - در این کشور ندارد و کشورهای خارجی را مقصر قطعی دانست. سرویس‌های امنیتی بلاروس حملات سایبری به تجهیزات آژانس امنیت ملی و وزارت امور داخلی این کشور را عامل قطعی اینترنت می‌دانند؛ ادعایی که سازمان‌های مستقل به صحت آن شک دارند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان

سازمان غیر انتفاعی «نت‌بلاکس» که بر امنیت و محدودیت‌های اعمال شده بر اینترنت نظارت می‌کند، گفت نشانه‌ای مبنی بر انجام حملات سایبری علیه بلاروس کشف نکرده اما احتمال انجام چنین حملاتی را رد نکرد. به گفته این سازمان همزمان با شروع انتخابات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - اختلال در اینترنت شروع شده و با پایان انتخابات قطعی‌ها گسترده‌تر شده است.

برخی گزارشات حاکی از آنند که قطعی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - اینترنت در بلاروس از قبل برنامه‌ریزی شده بوده است. از سه شنبه هفته گذشته تصویری در تلگرام در حال دست - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - به دست شدن است که نشان می‌دهد یکی از بانک‌های بلاروس با ارسال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - ایمیل به مشتریان نسبت به احتمال قطعی بانکداری اینترنتی هشدار داده است.

«Lukasz Olejnik»، محقق امنیتی مستقل می‌گوید: «متاسفانه سیاست قطع اینترنت در حال محبوب شدن در جهان بوده و به تعداد کشورهایی که به دنبال چنین کاری هستند افزوده می‌شود. از لحاظ فنی می‌توان معماری اینترنت را به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - گونه‌ای طراحی کرد که امکان قطعی وجود داشته باشد.»

بیش از ۵۰ سازمان حمایت از حقوق بشر با امضای نامه‌ای سرگشاده به کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، قطعی اینترنت در بلاروس را محکوم کرده و ادعای دولت این کشور مبنی بر دست داشتن هکرها در قطعی را نادرست خواندند.

گزارشات حاکی از آنند که اینترنت موبایل نیز از اواخر تیر ماه به شکل پراکنده در بلاروس قطع شده و ابزار «نت‌بلاکس» آنها را ثبت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چناران استان خراسان - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone