🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19663.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آیپد پرو ۲۰۲۰ در تست مقاومت مثل بیسکویت می‌شکند [تماشا کنید]

به نظر می‌رسد اپل هیچ تلاشی برای افزایش مقاومت بدنه آیپد پرو ۲۰۲۰ نکرده و این تبلت گران‌قیمت به سادگی خم شده و می‌شکند. زک نلسون که در دنیای تکنولوژی به آزمایش مقاومت گجت‌ها شهرت ...

به نظر می‌رسد اپل هیچ تلاشی برای افزایش مقاومت بدنه آیپد پرو ۲۰۲۰ نکرده و این تبلت گران‌قیمت به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سبزوار استان خراسان - سادگی خم شده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سبزوار استان خراسان - و می‌شکند. زک نلسون که در دنیای تکنولوژی به آزمایش مقاومت گجت‌ها شهرت دارد، آیپد پرو ۲۰۲۰ را نیز تست کرده و می‌بینیم که همچنان نقاط ضعف پیشین خود را دارد.

اولین بار عدم مقاومت محصولات اپل، با آیفون ۶ بر سر زبان‌ها افتاد و پس از آن، اپل آیفون ۶ اس را با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم سری ۷۰۰۰ روانه بازار کرد که مقاومت بسیار بیشتری داشت. با این حال به نظر می‌رسد اپل از گذشته خود درس نگرفته و آیپد پرو ۲۰۲۰ را با همان بدنه آلومینیومی نسخه قبلی به بازار عرضه کرده است. در ادامه با هم تست مقاومت این تبلت گران‌قیمت را مشاهده می‌کنیم:

همانند نسخه سال ۲۰۱۸، آیپد پرو ۲۰۲۰ هم میکروفونی در لبه کناری خود دارد که آن را به پاشنه آشیل این تبلت تبدیل کرده است. این نقطه مرکز آغاز خم شدن بدنه تبلت قدیمی بوده و در کمال تعجب می‌بینیم که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سبزوار استان خراسان - آیپد جدید هم دقیقا از همان نقطه خم شده است. در نتیجه به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سبزوار استان خراسان - نظر می‌رسد اپل هیچ کاری برای بهبود مقاومت بدنه آیپد نکرده و از همان طراحی گذشته استفاده کرده است.

با این حال مجیک کیبوردی که اپل به صورت جداگانه عرضه می‌کند، بسیار محکم و مقاوم ساخته شده و به سختی می‌شکند یا خم می‌شود. البته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سبزوار استان خراسان - بعید به نظر می‌رسد تمامی کاربران از این کیبورد استفاده کنند، زیرا قیمت بسیار بالایی دارد. در کنار خم شدن، زک نلسون گزارش می‌دهد که شیشه محافظ لنزها از جنس یاقوت نیست، زیرا به سادگی در سختی ۶ الی ۷ خط و خش می‌افتد. در نتیجه اگر می‌خواهید این تبلت را خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود حتما ویدیو تست مقاومت آن را تا انتها تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone