🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19681.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

۳.۵ سال زندان و ۷ سال تبعید برای مادر و فرزندی که از اپل کلاهبرداری کردند

یک شهروند ۳۴ ساله سوئیسی به علت کلاهبرداری گسترده از سیستم گارانتی اپل به ۳.۵ سال زندان و مادر ۵۶ ساله وی نیز به ۱۸ ماه حبس تعلیقی محکوم شد. این مادر و پسر که ...

یک شهروند ۳۴ ساله سوئیسی به علت کلاهبرداری گسترده از سیستم گارانتی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - اپل به ۳.۵ سال زندان و مادر ۵۶ ساله وی نیز به ۱۸ ماه حبس تعلیقی محکوم شد.

این مادر و پسر که نام آن‌ها اعلام نشده، نمونه تقلبی آیفون را از کشور چین خریداری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - کرده و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - آن‌ها را با ۱۱۱ هزار آیفون جدید تعویض کردند. سرویس +AppleCare این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که در صورت آسیب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - دیدن دستگاه، بجای آن یک گوشی جدید تحویل بگیرند. مدل آیفون‌های این پرونده اعلام نشده و نمی‌دانیم این افراد کدام مدل آیفون را از چین خریداری کرده بودند.

این پرونده مشابه پرونده سال گذشته در ایالات متحده آمریکا است که قاضی متهم را به ۳ سال زندان محکوم کرد که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - تفاوتی با حکم شهروند سوئیسی ندارد. حکم پرونده جدید علاوه بر ۳.۵ سال زندان، تبعید مجرم را نیز در پی دارد. این فرد ۳۴ ساله که برای دو دهه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - در سوئیس زندگی کرده به مدت ۷ سال نمی‌تواند به این کشور وارد شود.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان

این مادر و پسر در هنگام ارسال آیفون‌های تقلبی به اپل، دلیل خرابی و عدم روشن شدن آن‌ها را ورود آب به آن‌ها اعلام می‌کردند. این دو - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - نفر برای اجرای برنامه‌های خود در اطراف سوئیس سفر کرده و از نمایندگی‌های مختلف آیفون‌های جدید را دریافت می‌کردند.

این افراد پس از دریافت آیفون‌های اصلی و سالم، آن‌ها را به هنگ کنگ ارسال کرده و به ازای هر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - کدام از آن‌ها ۱۱ دلار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - دریافت می‌کردند. این دو نفر در دادگاه ادعا کرده‌اند که از جعلی بودن آیفون‌ها بی‌اطلاع بوده‌اند. مقامات گمرک سوئیس پس از دریافت یک بسته حاوی ۵۰ آیفون، موضوع را پیگیری کرد و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - به چنین کلاهبرداری پی برد

اپل اعلام کرده طی این کلاهبرداری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - بیش از ۱.۱ میلیون دلار ضرر کرده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سنندج استان کردستان - که تفاوت چندانی با پرونده سال گذشته در ایالات متحده آمریکا ندارد و احتمالا به همین دلیل حکم زندان‌ها نیز مشابه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone