🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19669.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

حمله سایبری هکرها به کاربران Tor از طریق سرورهای خروجی مخرب

یک گروه هک ناشناس از دی ماه سال قبل با اضافه کردن سرور به شبکه Tor در حال انجام حمله SSL stripping علیه کاربرانی است که با استفاده از مرورگر Tor به سایت‌های ارز دیجیتال دسترسی ...

یک گروه هک ناشناس از دی ماه سال قبل با اضافه کردن سرور به شبکه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - Tor در حال انجام حمله SSL stripping علیه کاربرانی است که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - با استفاده از مرورگر Tor به سایت‌های ارز دیجیتال دسترسی پیدا کرده‌اند.

گروه مورد بحث تا اردیبهشت ماه امسال کنترل یک چهارم سرورهای موسوم به Tor exit relays که ترافیک کاربران از طریق آنها از شبکه Tor خارج شده و به اینترنت عمومی وارد می‌شود را در دست گرفته است.

بر اساس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - گزارش یکی از محققان امنیتی با نام مستعار Nusenu، گروه هک یاد شده ۳۸۰ سرور خروجی مخرب را در شبکه Tor ایجاد کرده است. به گفته این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - او هکرها با دستکاری ترافیک عبوری از سرورهای خروجی Tor، علیه کاربران این شبکه حملات خطرناکی موسوم به Man-in-The-Middle را انجام داده و به طور ویژه کاربرانی را هدف قرار داده‌اند که از مرورگر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - یا نرم‌افزار Tor برای دسترسی به سایت‌های پول دیجیتال استفاده کرده‌اند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان

به گفته Nusenu هدف هکرها از حمله Man-in-The-Middle اجرای حملات دیگری موسوم به SSL stripping از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - طریق انتقال وب ترافیک قربانی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - از پروتکل HTTPS به پروتکل ضعیف‌تر HTTP بوده است. به گفته محقق یاد شده هدف اصلی هکرها از انجام حملات SSL stripping، جایگزینی آدرس‌های بیت کوین موجود در ترافیک HTTP ارسالی به سرویس‌های بیت کوین میکسر بوده است. هکرها با جایگزینی آدرس‌های مقصد با آدرس‌های جعلی در سطح HTTP، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - ارز دیجیتال کاربر را بدون آگاهی او یا سرویس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - میکسر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - سرقت کرده‌اند.

Nusenu می‌گوید در هفت ماه گذشته حداقل ۹ خوشه سرور - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - خروجی مخرب را در شبکه Tor ردیابی کرده است. به گفته این محقق تعداد سرورها در ماه مه (اردیبهشت) به بالاترین تعداد یعنی ۳۸۰ سرور رسید و هکرها کنترل ۲۳.۹۵ درصد از سرورهای خروجی Tor را در دست گرفتند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان

محقق امنیتی یاد شده اردیبهشت ماه وجود سرورهای مخرب در شبکه Tor را به مدیران آن گزارش کرد و می‌گوید از ۱ تیر فعالیت هکرها به شدت کاهش یافته است. با این حال به گفته او هکرها تا تاریخ ۱۸ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - مرداد همچنان کنترل حدود ۱۰ درصد از ظرفیت خروجی Tor را در دست گرفته‌اند.

Nusenu می‌گوید هکرها احتمالاً در آینده حملات خود را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - ادامه خواهند داد چرا که یک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - فرآیند بررسی جامع برای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - کاربرانی که به پروژه Tor ملحق - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسدآباد استان همدان - می‌شوند وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone