🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19664.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هشدار کارشناسان درباره جاسوسی از ترافیک اینترنت ماهواره‌ای با تجهیزات ساده

آسیب‌پذیری‌های امنیتی در ارتباطات پهن‌باند ماهواره‌ای به مهاجمان اجازه می‌دهند که تنها با تجهیزات خانگی چند صد دلاری از ترافیک اینترنت ماهواره‌ای جاسوسی کنند. هکرها با سوءاستفاده از این آسیب‌پذیری‌ها می‌توانند بدون خطر شناسایی شدن، ...

آسیب‌پذیری‌های امنیتی در ارتباطات پهن‌باند ماهواره‌ای به مهاجمان اجازه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان - می‌دهند که تنها با تجهیزات خانگی چند صد دلاری از ترافیک اینترنت ماهواره‌ای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان - جاسوسی کنند.

هکرها با سوءاستفاده از این آسیب‌پذیری‌ها می‌توانند بدون خطر شناسایی شدن، هزاران کیلومتر دورتر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان - از اهداف خود از آن‌ها جاسوسی کنند. اخیرا یک محقق امنیت سایبری در دانشگاه آکسفورد، «جیمز پاور» نحوه رهگیری ترافیک اهداف مختلف در نیمی از جهان را نشان داده است.

این کاندیدای PHD در بخش علوم رایانه، پژوهش خود را در کنفرانس مجازی «Black Hat» ایالات متحده آمریکا ارائه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان - کرده، البته در گذشته چنین آسیب‌پذیری را به شرکت‌ها اطلاع داده تا بتوانند امنیت خود را بهبود دهند. سازمان‌ها اطلاعات خود را از طریق ارتباطات پهن‌باند ماهواره‌ای منتقل می‌کنند و چنین موضوعی در مناطقی که اینترنت ثابت وجود ندارد یا سرعت آن کم است، کارایی مناسبی دارد.

چنین اقدامی از سوی سازمان‌ها امکان دسترسی هکرها به نام کاربری و پسورد افراد را فراهم می‌کند و علاوه بر این، می‌توانند اطلاعات حساس کاربران یا شرکت‌ها را ردیابی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان - کنند. یکی از دلایل این موضوع، عدم رمزگذاری اطلاعات برای جلوگیری از کاهش سرعت است.

مدار زمین ثابت در فاصله دوری قرار دارد و ارسال سیگنال زمان زیادی طول می‌کشد، بنابراین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ماهواره‌ای برای بهینه‌سازی ترافیک، آن‌ها را تغییر می‌دهند تا سریعتر منتقل شوند و تجربه کلی شما بهبود پیدا کند، با این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان - حال می‌توان به این ترافیک نفوذ کرد. به گفته این محقق امنیتی، با یک دیش ماهواره‌ای ۹۰ دلاری و همچنین یک تیونر ماهواره‌ای ۲۰۰ دلاری می‌توان چنین کاری را انجام داد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان

تنها کاری که هکر باید انجام دهد، شناسایی محل گردش ماهواره‌ است که می‌توان به صورت آنلاین به آن دسترسی پیدا کرد. پس از این کار باید دیش را به سمت آن تنظیم و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان - از نرم افزارهای ضبط سیگنال رایگان یا ثبت اطلاعات - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سنندج استان کردستان - استفاده کرد. در نهایت باید به دنبال اطلاعاتی باشید که از پروتکل HTTP استفاده می‌کند.

در حالت عادی شاید به اطلاعات مهمی دسترسی پیدا نکنید، اما شاید بتوانید به اطلاعات سازمان‌های بزرگ نفوذ کنید. پاور در بررسی‌های خود توانسته به اطلاعات خصوصی افراد در یک کشتی خصوصی دست پیدا کند که اگرچه اهمیت بالایی نداشته اما امکان نفوذ به ارتباطات ماهواره‌ای را نشان می‌دهد. در حالی که استفاده از این تکنیک برای نفوذ به اطلاعات یک سازمان خاص می‌تواند سخت باشد، غیرممکن نیست.

تا به امروز هیچ کدام از سازندگان ماهواره‌، ارائه دهندگان اینترنت ماهواره‌ای یا سازمان‌هایی که مورد حمله قرار گرفته‌اند، چنین موضوعی را به صورت عمومی اعلام نکرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone