🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19671.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

وزارت صنعت: تکلیف گوشی‌های معطل‌مانده در گمرک به زودی مشخص خواهد شد

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که از گوشی‌های معطل‌مانده در گمرک اطلاع نداشته‌اند و بررسی و پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار داده و حتما اقدامات لازم در این زمینه ...

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که از گوشی‌های معطل‌مانده در گمرک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - اطلاع نداشته‌اند و بررسی و پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار داده و حتما اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد گرفت.

«حسین مدرس خیابانی» سرپرست این وزارتخانه، درباره موضوع گوشی های همراه معطل مانده در گمرک گفت: «از این موضوع که تعداد ۵۰۰ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - هزار گوشی همراه در گمرک برای ورود به بازار بیش از ۴ ماه معطل مانده است اطلاع نداشتم اما این موضوع را حتما مورد بررسی و پیگیری قرار خواهم داد.»

این در حالیست که موضوع دپو شدن گوشی‌های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - موبایل در گمرک از مدتها پیش به طرق مختلف و از سوی مقامات دولتی و غیردولتی بارها و بارها تکرار شده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اوضاع نابسامان وضعیت بازار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - موبایل و برای تامین نیاز مردم باید هرچه سریع‌تر تلفن‌های همراه انبار شده در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - گمرک آزاد شود، گفت: «پس از بررسی موضوع گوشی های معطل مانده همراه در گمرک ، درباره وضعیت این اقلام پیگیری های لازم انجام خواهد شد.»

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان

مدرس خیابانی وعده داده تا به فوریت وضعیت گوشی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - های همراه در گمرک را تعیین کند.

«حسین غروی‌رام» رئیس هیأت مدیره - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - انجمن واردکنندگان موبایل ماه گذشته با بیان اینکه بیش از ۳ ماه از انبار شدن ۵۰۰ هزار تلفن همراه در گمرک می‌گذرد، گفت: «در حال حاضر منابع ارزی کشور محدود است اما برای بازگشت وضعیت بازار موبایل و همچنین تأمین نیاز مردم باید برای آزادسازی تلفن‌‌های همراه معطل مانده در گمرک ارز اختصاص داده شود.»

وی گفته بود که ۸۶ درصد‌ تلفن‌های همراه موجود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - در گمرک با قیمت زیر ۳۰۰ یورو هستند و ۱۴ درصد دیگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - این تلفن‌های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - همراه بالای ۳۰۰ یورو هستند که باید برای تامین نیاز مردم بانک مرکزی نسبت به اختصاص ارز مورد نیاز اقدام کند.

بر اساس آماری که انجمن واردکنندگان موبایل در نشست خبری خود ارائه کرده بود، در حال حاضر روزانه ۱۴۰۰ تلفن همراه فعال و ثبت می‌شود؛ آماری که به گفته اعضای همین انجمن در سال گذشته روزانه ۵ هزار تلفن همراه بوده و به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پاوه استان کردستان - نظر می‌رسد نوسانات ارزی باعث این موضوع شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone