🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19678.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

بیانیه مشترک MTN و ایرانسل: برنامه فوری برای خروج MTN از بازار ایران وجود ندارد

گروه MTN و ایرانسل با انتشار یک بیانیه خبری مشترک اعلام کردند که این گروه آفریقایی «هیچ برنامه قریب‌الوقوعی برای خروج از ایران ندارد». آخر هفته گذشته «راب شاتر» مدیرعامل MTN اعلام کرده بود که این ...

گروه MTN و ایرانسل با انتشار یک بیانیه خبری مشترک اعلام کردند که این گروه آفریقایی «هیچ برنامه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - قریب‌الوقوعی برای خروج از ایران ندارد». آخر هفته گذشته «راب شاتر» مدیرعامل MTN اعلام کرده بود که این گروه می‌خواهد فعالیت‌هایش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - را در قاره آفریقا متمرکز کند و به همین دلیل از خاورمیانه خارج خواهد شد. اما اکنون در بیانیه مشترکی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - که روابط عمومی ایرانسل آن را منتشر کرده، نکات مهمی وجود دارد؛ از جمله خارج نشدن فوری MTN از بازار ایران که شاید تا ۵ سال آینده طول بکشد.

در این بیانیه آمده که گروه MTN و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تأکید می‌کنند که این گروه آفریقایی، هیچ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - برنامه قریب‌الوقوعی برای خروج از ایران ندارد: «هیچ برنامه فوری برای خروج ام‌تی‌ان از بازار ایران وجود ندارد و 51.7 میلیون مشترک فعال ایرانسل در جمهوری اسلامی ایران، می‌توانند اطمینان داشته باشند که خدمات متمایزی را که از اپراتورشان انتظار دارند، بدون هیچ مشکلی دریافت می‌کنند.»

نکته مهم اما اینجاست که این گروه آفریقایی در نهایت اما قصد ترک خاورمیانه را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - دارد، هرچند که این مهاجرت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - بزرگ، فوری نخواهد بود. در این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - بیانیه آمده است: «این گروه در میان‌مدت و بر اساس برنامۀ چند مرحله‌ای، طی سه تا پنج سال آینده، شرکت‌های خود را در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - خاورمیانه واگذار خواهد کرد.»

همچنین در بیانیه ایرانسل و شریک خارجی‌اش می‌خوانیم که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - مذاکرات گروه MTN برای واگذاری سهام خود در سوریه تقریباً نهایی شده است. MTN در مرحله بعد نیز، به دنبال دستیابی به توافق - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - برای واگذاری شرکت‌های خود در افغانستان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - و یمن خواهد بود:

«همکاری نزدیک بین ایرانسل و گروه ام‌تی‌ان -به عنوان سهامدار اقلیت با 49 درصد سهام-، طبق گذشته ادامه می‌یابد و فعالیت شرکت ایرانسل مثل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بانه استان کردستان - همیشه ادامه خواهد یافت. همچنین ام‌تی‌ان و ایرانسل، به تمام ذینفعان خود اطمینان می‌دهند که منافع آنها را به بهترین وجه، مورد توجه قرار خواهند داد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone