🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19690.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

همزمان با بازگشایی نماد همراه؛ مدیر همراه اول: جریمه رگولاتوری وجاهت ندارد

نماد «همراه» متعلق به همراه اول که دیروز بسته شده بود، امروز و پس از جوابیه‌ای که همراه اول به نامه رگولاتوری داده، بازگشایی شده است. به نظر می‌رسد این بازگشایی در راستای نامه‌ای که ...

نماد «همراه» متعلق به همراه اول که دیروز بسته شده بود، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - امروز و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - پس از جوابیه‌ای که همراه اول به نامه رگولاتوری داده، بازگشایی شده است.

به نظر می‌رسد این بازگشایی در راستای نامه‌ای که مدیر همراه اول برای سازمان بورس نوشته انجام گرفته باشد؛ نامه‌ای که در پاسخ به نامه دیروز رییس رگولاتوری درباره تخلفات این اپراتور نوشته شده است. در این نامه «مهدی اخوان» بار دیگر تاکید کرده بود که همراه اول اقدامی غیرقانونی انجام نداده و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - تخلف رگولاتوری فاقد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - وجاهت است.

این نامه که روز یکشنبه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - برای سازمان بورس فرستاده شده مفاد نامه رگولاتوری را به چالش کشیده و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - به سازمان بورس اطمینان داده است که همراه اول تخلفی از مصوبات رگولاتوری نداشته است.

مدیرعامل همراه اول در این نامه بار دیگر تاکید کرده است که بسته‌های اینترنتی این شرکت تنها از برخی درگاه‌ها حذف شده‌اند و در پورتال شرکت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - موجود هستند و به همین دلیل تخلفی از مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رخ نداده است. او همچنین اعلام کرده که جریمه دو میلیارد تومانی رگولاتوری برای آنها مورد شکایت مخابرات قرار گرفته چرا که اساسا این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - جریمه به مخابرات ایران ابلاغ شده و نه خود همراه اول.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان

اخوان بهابادی در نامه خود ذکر کرده که رگولاتوری از همراه اول برای حضور در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات رگولاتوری دعوت نکرده است و بدین ترتیب، ضوابط قانونی اعمال جریمه تخلف، رعایت نشده است. او همچنین تاکید کرده که حذف برخی بسته‌ها از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - درگاه‌های گوناگون فروش در سراسر دنیا توسط اپراتورها صورت می‌گیرد. اخوان در این نامه به طور کلی اقدامات رگولاتوری و شکایت این سازمان به تعزیرات را زیر سوال برده و گفته که حذف برخی از بسته‌های اینترنتی مصداق گرانفروشی نیست - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - یا سازمان تعزیرات صلاحیت تصمیم‌گیری درباره آن را ندارند.

مدیرعامل همراه اول همچنین به سازمان بورس اطمینان داده است این شرکت مشمول جریمه‌های مصوبه ۳۰۴ کمیسیون تنظیم مقررات نمی‌شود. این مصوبه تاکید دارد در صورت تخلف اپراتورها از مقررات تعرفه‌ای، به ازاء هر روز تخلف، یک دهم درآمد ناخالص - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - سالیانه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - جریمه تعلق می‌گیرد. این مصوبه جدید هفته - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - گذشته و بعد از دریافت تایید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - از هیات وزیران از سمت رگولاتوری به اپراتورها ابلاغ شد.

براساس اطلاعیه ناظر بازار بورس نمادهای اخابر (مخابرات ایران) و همراه (همراه اول) بازگشایی شده‌اند و مجددا آماده معامله خواهند شد. گفتنیست نماد مخابرات 2 ماه پیش به دلیل ابهام در مجوز افزایش آبونمان و نماد همراه اول از چهارشنبه به دلیل نامه رگولاتوری بسته شده بودند. در حال حاضر نماد اخابر (مخابرات) که با 17630 ریال دو ماه پیش بسته شده بود  با قیمت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - 35260 ریال در حال سفارش گیری است، این در حالی است که رگولاتوری وجاهت قانونی افزایش تعرفه تلفن ثابت و تغییرات بسته های همراه اول و درآمد عملیاتی همراه اول را زیر سوال برده بود.

متن کامل جوابیه همراه اول به نامه رگولاتوری از این لینک قابل دریافت است.

نماد «همراه»، متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران در بازار دوم بورس، ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون قطعه سهم است که حدود ۱۰ درصد آن شناور است. قیمت هر سهم همراه در آخرین روز معاملاتی هفته پیش، ۷۲۸۵ تومان بود. همراه، چند روز پیش گزارش اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی خود را منتشر کرده بود. دیروز ۱۹ مرداد ماه ۹۹ ساعت ۸:۳۳ دقیقه، ناظر سهم همراه اعلام کرد که این نماد، به منظور بررسی وضعیت اطلاعاتی تا اول شهریور ماه متوقف شده و بسته است و این نماد از صبح امروز دوباره بازگشایی شده است.

گفتنیست همراه اول - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قروه استان کردستان - ۱۴ مرداد ۹۹ نیز، گزارش پاسخ به سوالات مطروحه در سامانه تدان را در قالب گزارش کنفرانس اطلاع رسانی در چند صفحه منتشر کرد و به ابهاماتی درباره لیست دارایی های شرکت، افزایش سرمایه های پیش رو، عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری نور دنا و سهم همراه در بازار مکالمات ایران و بازار خدمات اینترنت کشور پاسخ داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone