🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19693.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جاسوسی دولت آمریکا از کاربران با صدها اپ موبایل

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده یک شرکت آمریکایی با پنهان کردن ابزار ردیابی در صدها اپلیکیشن موبایل، داده‌های گوشی کاربران را به شکل ناشناس جمع آوری کرده و سپس آنها را به ...

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده یک شرکت آمریکایی با پنهان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - کردن ابزار ردیابی در صدها اپلیکیشن موبایل، داده‌های گوشی کاربران را به شکل ناشناس جمع آوری کرده و سپس آنها را به دولت آمریکا می‌فروشد.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارشی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - منتشر کرده که نحوه ردیابی کاربران آمریکایی از طریق موبایل را شرح می‌دهد. بر اساس این گزارش حداقل یک شرکت آمریکایی نرم افزار ردیابی دولت آمریکا را در بیش از ۵۰۰ اپلیکیشن موبایل پنهان کرده است.

این شرکت Anomaly Six LLC نام داشته و به توسعه دهندگان اپلیکیشن پول می‌دهد تا ابزار ردیابی آن را در اپلیکیشن‌های خود پنهان کنند. این شرکت سپس بوسیله ابزار یاد شده اطلاعات را به صورت ناشناس از گوشی‌ها جمع آوری کرده و آنها را به دولت آمریکا می‌فروشد.

وال استریت ژورنال می‌گوید ابزار ردیابی شرکت Anomaly Six در بیش از ۵۰۰ اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - موبایل پنهان شده و این شرکت به دلیل قراردادی که با توسعه دهندگان اپلیکیشن دارد، از‌ فاش کردن نام اپ‌ها خودداری می‌کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی

مساله نگران کننده اینکه نمی‌توان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - با خواندن شرایط و مقررات سرویس دهی (Terms of Service) اپلیکیشن‌ها به وجود چنین ابزاری پی برد، چون توسعه دهندگان الزامی به اشاره کردن به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - آن ندارند. نتیجه چنین سیاستی نصب یک و یا حتی ده‌ها اپلیکیشن مجهز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - به ابزار ردیابی روی گوشی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - است.

آنطور که وال استریت ژورنال گزارش می‌کند، ابزار ردیابی شرکت Anomaly Six اطلاعات را به شکل ناشناس جمع آوری می‌کند، ولی با این حال به روش‌های متعددی می‌توان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - با استفاده از همین داده‌های «ناشناس» هویت مالک گوشی را شناسایی کرد.

برای مثال شب‌ها گوشی در یک مکان به مدت چندین ساعت ثابت باقی می‌ماند، بنابراین اطلاعات موقعیت مکانی که در شب به دست آمده به احتمال زیاد محل سکونت کاربر را نشان می‌دهد. با دانستن این موضوع می‌توان اطلاعات دیگری مثل محل کار، نوع وسیله نقلیه‌ای که کاربر با آن سفر می‌کند، رستورانی که کاربر به آن رفته و غیره را شناسایی کرد.

از آنجا که شرکت Anomaly Six وجود ابزار ردیابی دولتی خود را فاش نمی‌کند، امکان جلوگیری از جمع آوری داده (opt-out) وجود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - ندارد. به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - عبارت دیگر کاربر به شکل غیرمستقیم تحت نظر بوده و داده‌های گوشی او بدون اینکه کاری از دستش بربیاید به دولت آمریکا فروخته می‌شوند.

از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - آنجا که ردیابی موقعیت مکانی از طریق گوشی ایده تقریباً تازه‌ای است، قوانین و مقررات جامعی در مورد آن تعریف نشده است. همچنین از آنجا که شرکت Anomaly Six داده‌های گوشی را به صورت ناشناس جمع آوری کرده و از آنها برای اهداف تجاری مثل بازاریابی یا تبلیغات استفاده نمی‌کند، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌تواند زیر سایه قانون به جمع آوری اطلاعات ادامه دهد.

ابهامات زیادی در مورد هدف دولت آمریکا از جمع آوری اطلاعات - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرندیه استان مرکزی - به این روش وجود داشته و ممکن است از آنها برای اهداف امنیتی، ضدتروریستی و حتی جاسوسی از شهروندان استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone