🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26742.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت ویندوز 10 را بدون پسورد می‌کند

مایکروسافت که از ماه ها پیش در تلاش است پسورد را از ویندوز 10 و حساب های کاربری خود حذف کند با آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 در سال 2020 یک قدم به این هدف ...

مایکروسافت که از ماه ها پیش در تلاش است پسورد را از ویندوز 10 و حساب های کاربری خود حذف کند با آپدیت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شیرگاه استان مازندران - بزرگ بعدی ویندوز 10 در سال 2020 یک قدم به این هدف نزدیک تر خواهد شد.

به این ترتیب به زودی می توانید گزینه ورود بدون پسورد (passwordless) را برای ورود به حساب کاربری مایکروسافت در ویندوز 10 فعال کنید. این موضوع به این معنی است که کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 تنها از قابلیت های پین، سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره ویندوز هِلو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شیرگاه استان مازندران - بهره خواهند برد و گزینه پسورد از صفحه لاگین حذف خواهد شد. البته اگر همین حالا هم در حلقه سریع (Fast ring) پیش نمایش اینسایدر مایکروسافت باشید می توانید این قابلیت را امتحان کنید.

به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شیرگاه استان مازندران - گفته مایکروسافت پین کد بسیار از پسورد امن تر است؛ حتی با اینکه استفاده از یک کد 4 رقمی ساده تر به نظر می رسد. یکی از دلایل این موضوع این است که پین ها به جای ذخیره در فضای آنلاین در دستگاه کاربر نگهداری می شوند. ویندوز 10 کلید خصوصی شما را در چیپ های TPM نگهداری می کند (البته اگر کامپیوترتان به چنین چیپی مجهز باشد). TPM یک چیپ امنیتی است که ذخیره امن پین ها تنها به صورت محلی را امکان پذیر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شیرگاه استان مازندران - می کند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شیرگاه استان مازندران

مایکروسافت به آرامی در تلاش است کاربران ویندوز 10 را به استفاده از روش های مختلف احراز هویت دو عاملی از جمله پیام کوتاه، اپ Microsoft Authenticator، ویندوز هلو و حتی کلیدهای امن فیزیکی با استاندارد FIDO2 ترغیب کند. در به روز رسانی ماه مه 2019 ویندوز 10 (نسخه 1809) هم می توانید تنها با شماره تلفن از حساب کاربری مایکروسافت خود روی ویندوز 10 استفاده کنید.

امید می رود حرکت هایی از این دست در آینده ما را از دردسر به خاطر سپردن پسوردهای پیچیده، استفاده از نرم افزارهای مدیریت پسورد و یا انتخاب یک پسورد برای چندین حساب کاربری رها کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone