🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26744.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین رویداد پارس فاندینگ برای اتصال استارت‌آپ‌ها به سرمایه‌گذاران سنتی برگزار شد

اولین برنامه جذب سرمایه پارس فاندینگ با حضور ۱۰ استارتاپ منتخب برگزار شد. «شایان شلیله»، عضو هیات مدیره پارس فاندینگ تاکید کرد که جامعه هدف سرمایه‌گذاران آنها خانواده‌ها و بخش‌های سنتی خردی هستند که حجم ...

اولین برنامه جذب سرمایه پارس فاندینگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - با حضور - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - ۱۰ استارتاپ منتخب برگزار شد. «شایان شلیله»، عضو هیات مدیره پارس فاندینگ تاکید کرد که جامعه هدف سرمایه‌گذاران آنها خانواده‌ها و بخش‌های سنتی خردی هستند که حجم سرمایه‌ بالایی دارند و می‌توانند وارد اکوسیستم استارت آپی شوند.

در مراسم تامین مالی جمعی پارس فاندینگ که با حضور چند تن از مدیران استارت آپی و سرمایه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - گذاران برگزار شد، هشت تیم استارت‌آپی ارائه‌های خود را داشتند و برای جذب سرمایه اعلام آمادگی کردند. استارت‌آپ های الوپارک، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - لیمو، بیدزیلا، دنگی پال، کادوچی، آنالیزا، فندق و آنابیز استارت آپ‌هایی بودند که در این رویداد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - دلایل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - نیاز به سرمایه‌گذاری خود را مطرح کردند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان

شایان شلیله، عضو هیات مدیره پارس فاندینگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - به دیجیاتو می‌گوید که این آخرین رویداد گروه نوآوری مالی پارس فاندینگ نخواهد بود. او با اشاره به شعار سرمایه ایرانی، استارت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - آپ ایرانی و کار ایرانی به دیجیاتو می‌گوید که آنها قصد دارند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - نقشی کلیدی را در اکوسیستم استارت‌آپی ایفا کرده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - و اتصالی بین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - بازاریان سنتی خرد و استارت‌آپ‌ها باشند: «اصل اتفاق در این رویداد رخ نمی‌دهد. وقتی پلتفرم برای سرمایه‌گذاران باز شد، آنها می‌توانند میزان سرمایه‌های خود را اعلام کنند و این پروسه یک ماه به طول خواهد انجامید.»

شلیله درباره جامعه هدفی که پارس فاندینگ دنبال می‌کند به دیجیاتو می‌گوید: «یک بخش زیادی از سرمایه‌ها در اختیار قشر سنتی و حتی خانواده‌ها است. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - خیلی از خانواده‌ها و افراد بازاری سنتی هستند که حجم میزان سرمایه مناسبی دارند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - با این اکوسیستم آشنایی ندارند، ما بیشتر تمرکزمان روی این بخش از جامعه است تا با وارد کردن و تزریق سرمایه آنها به اکوسیستم استارت آپی، آینده خوبی را رقم بزنیم.»

شلیله باور دارد که این قشر باید قانع شوند که چطور به صورت امن سرمایه‌گذاری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - کنند و نگرانی‌هایشان از بین برود، او همین موضوع را اصل هدف رویدادهای پارس فاندینگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - می‌داند: «آنها باید بدانند که می‌توانند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - در این بخش سرمایه‌گذاری کنند و به سوددهی هم برسند.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان

آنطور که به نظر می‌رسد پارس فاندینگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - قصد دارد در آینده و زمانی که قوانین رگولاتوری کرادفاندینگ‌ها بیشتر و دقیق‌تر توسط بورس تدوین شد، همکاری بیشتر با این سازمان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - داشته باشد. دیدگاه عضو هیات مدیره پارس فاندینگدرباره ورود بورس به حوزه استارت آپ‌ها نیز دیدگاه مثبتی است و آن را مساله‌ای کمکی برای اکوسیستم می‌داند: «اگر می‌خواهیم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - کرادفاندینگ زیر نظر بورس باشد، بزرگترین مساله‌مان مساله اعتماد می‌شود. بورس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - می‌خواهد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - زیرساخت‌ها را درست کند و کاری کند که اوراق مشارکت وارد این اکوسیستم بشود و قوانین نانوشته فعلی سر و سامان بگیرد.»

شلیله با اشاره به سرعت پایین بورس تاکید می‌کند که بازار سرمایه نیازمند حضور بورس است و نباید این موضوع را یک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - دخالت دولتی و مضر برای اکوسیستم دانست.

در این مراسم تامین مالی جمعی نزدیک به صد و بیست سرمایه‌گذار سنتی و آنلاین حضور داشتند و از طرف - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - هشت تیم حاضر مبالغ مختلفی برای سرمایه‌گذاری اعلام شد که سرجمع نزدیک به ۶ میلیارد تومان می‌شد. در پایان این رویداد پلتفرم پارس فاندینگ برای سرمایه‌گذاران باز شد و باید دید که آیا تمامی این سرمایه‌های مورد نیاز جمع آوری خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان

گفتنیست هسته اولیه پارس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - ­فاندینگ از اواخر سال ۹۶ تشکیل شده و در اوایل سال ۱۳۹۷ رسما به عنوان یک شرکت فعال در حوزه تامین مالی جمعی آغاز به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هرسین استان کردستان - کار کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone