🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26741.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

جریمه بی‌سابقه فیسبوک به خاطر رسوایی کمبریج آنالیتیکا: ۵ میلیارد دلار

فیسبوک طی توافق با کمیسیون تجارت فدرال آمریکا پذیرفته برای حل و فصل رسوایی کمبریج آنالیتیکا ۵ میلیارد دلار جریمه پرداخت کند. کمیسیون تجارت فدرال از مدت ها قبل مشغول تحقیق روی پرونده ای است که ...

فیسبوک طی توافق با کمیسیون تجارت فدرال آمریکا پذیرفته برای حل و فصل رسوایی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - کمبریج آنالیتیکا ۵ میلیارد دلار جریمه پرداخت کند.

کمیسیون تجارت فدرال از مدت ها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - قبل مشغول تحقیق روی پرونده ای است که طی آن داده های ۸۷ میلیون کاربر فیسبوک به شکل غیرقانونی در اختیار موسسه بریتانیایی کمبریج آنالیتیکا قرار گرفته بود. به گفته منابع آگاه حاصل مذاکرات این کمیسیون و نمایندگان فیسبوک به جریمه ۵ میلیارد دلاری ختم شده که در تاریخ FTC بی سابقه است.

این جریمه باعث افزایش ارزش سهام فیسبوک شده است

این توافق باید برای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - نهایی شدن باید به وزارت دادگستری آمریکا شود اما از همین حال اعتراض بسیاری از حقوقدانان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - و مدافعان حریم خصوصی را در پی داشته است. به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - باور این افراد ۵ میلیارد دلار تنبیه چندان بزرگی برای فیسبوک نیست چرا که این شرکت در سال ۲۰۱۸ به درآمد ۵۹ میلیارد دلاری دست پیدا کرده و از همان زمان پیش بینی کرده بود که ۳ تا ۵ میلیارد دلار آنرا باید برای پرداخت جریمه کنار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - بگذارد.

نکته جالب اینجاست که واکنش بازار و سرمایه گذاران به این جریمه مثبت بوده و ارزش سهام کمپانی ۱.۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران

ظاهرا از هیئت ۵ نفره FTC سه عضو جمهوری خواه به توافق و ۲ عضو دموکرات برخلاف آن رای داده اند. سناتور «ریچارد بلومنتال»، از حزب دموکرات در این باره می گوید:

۵ میلیارد دلار حتی مثل زدن روی دست فیسبوک هم نیست چه رسد به نواختن سیلی به صورت آن. این تنبیه مالی برای یک قانون شکنی عمدی و جنجالی نتیجه خوش شانسی شرکتی است که سالانه ده ها میلیارد دلار درآمد به جیب می زند.

«مارک وارنر»، سناتور دموکرات ایالت ویرجینیا که به دنبال ارزش گذاری داده های کاربران است، در واکنش به این جریمه تاکید کرده اگر FTC نمی تواند یا نمی خواهد از حریم شخصی کاربران دفاع کند، باید کنگره راسا وارد عمل شود.

رکورد فعلی جرایم FTC با ۲۲.۵ میلیون دلار در دست گوگل قرار دارد و در صورتی که این توافق نهایی شود با فاصله فراوان به بزرگترین جریمه تاریخ کمیسیون مذکور تبدیل خواهد شد. این جریمه نمی تواند کمپانی زاکربرگ را از پای درآورد چرا که فیسبوک در آخرین گزارش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - مالی خود از دستیابی به درآمد ۱۵.۱ میلیارد دلاری خبر داده بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۶ درصد رشد داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone