🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13990.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم برنامه حذف کوکی‌های شخص ثالث را تا سال ۲۰۲۳ به تعویق می‌اندازد

گوگل با اعلام اینکه حذف کوکی‌های شخص ثالث منوط به تعامل با نهادهای نظارتی از جمله سازمان رقابت و بازارهای انگلیس (CMA) است، از به تعویق افتادن این برنامه تا سال ۲۰۲۳ خبر داد. با ...

گوگل با اعلام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - اینکه حذف کوکی‌های شخص ثالث منوط به تعامل با نهادهای نظارتی از جمله سازمان رقابت و بازارهای انگلیس (CMA) است، از به تعویق افتادن این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - برنامه تا سال ۲۰۲۳ خبر داد. با این حساب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - روند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - حذف کوکی‌های مزاحم شخص ثالث مرورگر کروم یک سال دیرتر از زمانی که اعلام شده بود، انجام خواهد شد.

گوگل در وبلاگ خود ضمن اعلام تاخیر، می‌گوید تصمیم به حذف تدریجی کوکی‌ها طی یک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - دوره سه ماهه در اواسط سال ۲۰۲۳ منوط به تعامل با سازمان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - رقابت و بازارهای انگلیس (CMA) است. به عبارت دیگر، بخشی از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - تاخیر به وجود آمده در راستای همکاری نزدیک‌تر با نهادهای نظارتی برای دستیابی به فناوری‌های جدیدی است تا جایگزین کوکی‌های شخص ثالث صنعت تبلیغات شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی

گوگل تنها شرکتی است که بر حوزه‌های مختلفی از جمله جستجو، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - تبلیغات و مرورگرها تسلط دارد. بنابراین زمانی که گوگل ردیابی شخص ثالث مرورگر خود را از بین ببرد، شرکت‌های تبلیغاتی آسیب بسیار زیادی خواهند دید و گوگل می‌تواند سلطه خود در فضای تبلیغات را افزایش دهد. اما اگر از ردیابی داده‌های کاربران جلوگیری نکند، این احتمال وجود دارد که به دلیل محافظت نکردن از حریم خصوصی کاربران مورد انتقاد قرار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - بگیرد.

به همین دلیل پیدا کردن روشی برای ایجاد متعادل کردن شرایط بسیار دشوار است. با این وجود گوگل همواره در تلاش است تا از طریق فرآیند ایجاد استاندارهای وب، فناوری‌های جدید حفظ حریم خصوصی کاربران خود را توسعه دهد. فناوری Privacy Sandbox که به نسخه ۸۹ مرورگر گوگل کروم اضافه شده بود، یکی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - از تلاش‌های این شرکت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - محسوب می‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی

سرانجام گوگل به کاربران خود قول داده است که برنامه دقیق‌تری در وب سایت Privacy Sandbox ارائه خواهد شد.

مرورگرهای دیگری مانند سافاری و فایرفاکس اکنون با روش‌های خود از ردیابی داده‌های کاربران توسط کوکی‌های شخص ثالث جلوگیری کرده‌اند اما کروم پرکاربردترین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - مرورگر دسکتاپ است که با این وجود به ثمر رسیدن برنامه‌های گوگل در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - جهت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اراک استان مرکزی - حذف کوکی‌های شخص ثالث برای صنعت تبلیغات نتایج بیشتری به همراه خواهد داشت. همین موضوع باعث به وجود آمدن اصطلاح «cookiepocalypse» (رستاخیز کوکی‌ها) شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone