تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24318.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی آمریکا را به انجام حملات سایبری علیه خود متهم کرد

روز گذشته شرکت هواوی با انتشار بیانیه ای بلند بالا دولت ایالات متحده آمریکا را به تلاش برای نفوذ به شبکه هایش و همچنین آزار و اذیت کارکنان خود متهم نمود. مطرح شدن این اتهامات ...

روز گذشته شرکت هواوی با انتشار بیانیه ای بلند بالا دولت ایالات متحده آمریکا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - را به تلاش برای نفوذ به شبکه هایش و همچنین آزار و اذیت کارکنان خود متهم نمود.

مطرح شدن این اتهامات تازه ترین تحولات در کشمکش های موجود میان دولت آمریکا و غول تکنولوژی چینی محسوب می شوند. مقامات آمریکایی باور دارند که هواوی ممکن است ابزار جاسوسی دولت چین باشد و هواوی نیز همواره این اتهامات را رد کرده است.

حال براساس بیانیه هواوی، دولت آمریکا در ماه های اخیر از هر ابزاری که در دسترس آن بوده استفاده کرده است (از جمله قدرت قضایی و مدیریتی) تا فعالیت های کاری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - عادی هواوی و شرکایش را مختل نماید.

هواوی در گذشته نیز اتهاماتی مشابه به این را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - علیه آمریکا مطرح کرده بود اما این بار فهرستی از اتهامات تازه را علیه مقامات این کشور تهیه کرده که مواردی نظیر تلاش آمریکا برای هک «اینترنت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - سیستم های اطلاعاتی متصل به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - اینترنت» آن را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیز شامل می شود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان

هواوی همچنین مدعی شده که سازمان های مجری قانون در آمریکا به طرق مختلف از جمله بازدیدهای غیرمنتظره از منزل، کارکنانش را مورد آزار و اذیت قرار داده و آمریکا برای فراهم کردن دلایل قانونی در جهت اثبات - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - اتهامات بی پایه و اساس خود علیه هواوی، تلاش کرده کارکناش را تطمیع کند یا حتی عوامل خود را به جای آنها جا بزند.

صدور این بیانیه بعد از انتشار گزارش هفته پیش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - وال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - استریت ژورنال اتفاق می افتد که براساس آن وزارت دادگستری آمریکا رسیدگی به اتهامات مطروحه علیه هواوی مبنی بر سرقت پتنت دوربین تلفن های همراه آمریکایی را آغاز کرده است که هواوی در بیانیه اخیر خود این اتهام را نیز رد کرده است.

ایالات متحده آمریکا مدتی است که هواوی را در فهرست سیاه خود قرار داده و با صدور یک فرمان اجرایی آن را از مراوده تجاری با شرکت های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - آمریکایی منع کرده است و حتما می دانید که چین در جریان جنگ تجاری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - تمام عیاری با دولت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - ترامپ است - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - و سرنوشت هواوی حالا بیشتر از هر زمان دیگری به نتیجه مذاکرات میان رهبران دو کشور وابسته است.

ترامپ: تمایلی به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - مذاکره با چین بر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - سر موضوع هواوی ندارم

گفتنی است روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که آمریکا خواهان گفتگو با چین بر سر موضوع قرارگیری نام هواوی در فهرست سیاه خود نیست.

ترامپ به خبرنگاران گفت:

مساله هواوی مساله امنیت ملی است. هواوی نگرانی بزرگ ارتش ما و سازمان های اطلاعاتی ماست و ما با هواوی تجارت نخواهیم کرد. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - و ما خواهیم دید که چه اتفاقی در رابطه با چین رخ می دهد اما حالا هواوی موضوع مذاکرات ما با چین نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone