تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16937.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هکرها امسال ۱۰۰ میلیون دلار از پروژه‌های دیفای سرقت کرده‌اند

هکرها امسال موفق به سرقت ۱۰۰ میلیون دلار از پروژه‌های مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) شده‌اند که نیمی از هک‌ها در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ را تشکیل می‌دهند. طبق گزارشی جدید، در شش ماهه اول امسال ...

هکرها امسال موفق به سرقت ۱۰۰ میلیون دلار از پروژه‌های مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) شده‌اند که نیمی از هک‌ها در نیمه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - دوم سال ۲۰۲۰ را تشکیل می‌دهند.

طبق گزارشی جدید، در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - شش ماهه اول امسال ۴۵ درصد تمام سرقت‌ها مربوط به هک‌های دیفای بوده‌اند که مبلغی برابر ۵۱.۵ میلیون دلار را تشکیل می‌دهند. این میزان در نیمه دوم سال جاری میلادی به ۵۰ درصد معادل ۴۷.۴ میلیون دلار رسیده است. دیفای به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - مجموعه‌ای از برنامه‌ها گفته می‌شود که امور مالی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - را بدون نیاز به واسطه مانند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - بانک انجام می‌دهد.

در گزارش اخیر به این موضوع اشاره شده که بخش بزرگی از سرقت نیمه دوم امسال مربوط به هک بزرگ صرافی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - «Kucoin» در ماه اکتبر می‌شود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - که هکرها توانستند از آن ۲۸۱ میلیون دلار سرقت کنند. اگر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - این حمله را مدنظر قرار ندهیم، در این بازه زمانی DeFi بیش از ۵۰ درصد سرقت‌ها و هک‌ها را به خود اختصاص داده است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی

در حالت کلی پروتکل دیفای و هک‌های صرافی نزدیک به ۲۱ درصد کل حجم هک‌ها و سرقت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. برای مقایسه باید بدانید که حجم هک DeFi در سال ۲۰۱۹ بسیار ناچیز بوده و در گزارش اخیر اعلام شده:

«ارزش مالی دیفای رشد چشمگیری در سال جاری میلادی داشته، بنابراین خطرات احتمالی جدیدی برای پولشویی ایجاد می‌کند چرا که هک پروتکل‌های دیفای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - اکثر سرقت‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ را تشکیل می‌دهند و مبادلات مالی غیرمتمرکز هدف هکرها قرار گرفته‌اند. این افزایش ارزش باعث جذب هکرها شده که نتیجه آن، بیشترین تعداد هک در یکسال تا به امروز می‌شود.»

طبق گزارش‌ها، ارزش کل سرمایه موجود در دیفای به ۱۳.۴۲ میلیارد دلار می‌رسد که نسبت به شروع سال جاری میلادی، رشدی ۷۰۰ درصدی داشته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - است. «Uniswap» در این زمینه حکمرانی می‌کند و پس از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - آن‌ شرکت‌هایی مانند «Maker» و «Wbtc» - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - قرار گرفته‌اند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و سایر رگولاتورها در کشورها مختلف مانند اتحادیه اروپا توجه ویژه‌ای به پروژه‌های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - DeFi دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone