🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  2. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32644.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هکر بازی فیفا ۱۸ وثیقه سنگین خود را به صورت ارز مجازی پرداخت می کند

دادگاهی در سانفرانسیسکو به یک هکر اجازه داده از ارزهای مجازی به عنوان وثیقه برای آزادی موقت استفاده کند. قاضی «ژاکلین کورلی» هفته گذشته به یک هکر صربستانی که به اتهام هک کمپانی «الکترونیک آرتز» ...

دادگاهی در سانفرانسیسکو به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان - یک هکر اجازه داده از ارزهای مجازی به عنوان وثیقه برای آزادی موقت استفاده کند.

قاضی «ژاکلین کورلی» هفته گذشته به یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان - هکر صربستانی که به اتهام هک کمپانی «الکترونیک آرتز» EA در بازداشت به سر می برد، اجازه داده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان - ۷۵۰ هزار دلار وثیقه خود را به صورت ارز مجازی از قبیل بیت کوین و اتریوم پرداخت کند.

این هکر ممکن است با پنج سال زندان و پرداخت ۲۵۰ هزار دلار غرامت محکوم شود

این قاضی در حالی حکم مذکور را صادر کرده که نقل و انتقال پول از طریق ارزهای مجازی بیشتر در معاملات زیر زمینی یا باج افزارهایی نظیر واناکرای توسط مهاجمان سایبری مورد استفاده قرار می گیرد. تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدانمعاون دادستان محلی «آبراهام سایمونز»، در واکنش به این حکم اعلام کرده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان - که هدف اصلی از دریافت وثیقه وادار کردن متهم به حضور در دادگاه است و قاضی می تواند هر چیزی را به عنوان وثیقه در نظر بگیرد.

متهم صرب که «مارتین مارسیچ» نام دارد بر اساس شواهد یکی از ماموران ویژه پلیس فدرال آمریکا به نام «جاستین گیگز» به هک شبکه کامپیوتری داخلی EA متهم شده است. ظاهرا این هکر به کپی هایی از بازی FIFA 2018 و همچنین بسته های پرداخت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان - درون برنامه ای دسترسی پیدا کرده و سپس آنها را برای فروش در سایت های بازار سیاه عرضه کرده است.

فروش اطلاعات حساس و داده های ارزشمند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان - در بازارهای سیاه رواج بسیاری دارد و حتی تحقیقات حاکی از این است که میزان تقاضا در دارک وب بیش از عرضه است و به همین دلیل هکرها از شانس بسیار بالایی برای فروش داده های مختلف برخوردار هستند.

مقامات قضایی مدعی شده اند که این حمله سایبری حدود ۳۲۴ هزار دلار به الکترونیک آرتز خسارت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان - زده است. در صورتی که اتهام مارسیچ به اثبات برسد ممکن است به پنج سال زندان و پرداخت ۲۵۰ هزار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان - دلار غرامت محکوم شود.

 

تماشا کنید: فیفا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان - 18 یا PES 2018؛ کدام یک حرف اول - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر همدان استان همدان - را می زند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ارسلان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ سایت ***** جارو برقی الکترو لوکس ZPF2230 شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر آتسز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، خرابی رایجی که در جارو برقی الکترو لوکس ZUOQUATTRO به وجود میاد اینه که فیلتر هوای آن کثیف میشه و باعث کاهش قدرت جارو کردن میشه. برای تعمیر این مشکل، شما میتونید به فروشگاه های الکترونیکی در منطقه آرام همدان مراجعه کنید و فیلتر جدید رو خریداری کنید. سپس، فیلتر کثیف رو از جارو برقی خودتون دربیارید و فیلتر جدید رو جایگزینش کنید. این کار به شما کمتر از ۱۰ دقیقه زمان میبره و جارو برقیتون دوباره به حالت عادی برمیگرده



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone