تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32827.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سازمان گمرک: 1.3 میلیون موبایل از ابتدای سال وارد کشور شد

میزان افزایش واردات موبایل در 4 ماه اول سال 97 نشان می‌دهد که تا پایان تیرماه امسال بیش از یک میلیون و 357 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به کشورمان وارد شده است بر اساس ...

میزان افزایش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - واردات موبایل در 4 ماه اول سال 97 نشان می‌دهد که تا پایان تیرماه امسال بیش از یک میلیون و 357 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به کشورمان وارد شده است

بر اساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران از تجارت خارجی در چهار ماهه نخست سال جاری، یک میلیون و 357 هزار و 936 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 228 میلیون دلار به کشورمان وارد شده است؛ به طوری که این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - کالا 1.5 درصد از سهم ارزشی کل واردات را به خود اختصاص داده است.

در واقع این گزارش نشان می‌دهد که میزان واردات گوشی تلفن همراه به کشورمان طی چهار ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 146.58 درصد افزایش یافته است.

گفتنی است طی چهار ماهه نخست سال گذشته690 هزار و 764 دستگاه گوشی تلفن همراه به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - ارزش 92 میلیون و 520 هزار دلار وارد کشور شده بود که 0.58 - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - درصد از سهم ارزشی کل واردات به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - کشورمان را شامل می‌شد.

آمارهای منتشر شده از سوی سازمان گمرک کشور طی چند ماه اخیر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - بیانگر افزایش واردات موبایل در 4 ماه اول سال 97 است چنانکه در فروردین ماه امسال واردات تلفن همراه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل از نظر تعداد 96 درصد و از حیث ارزش 229 درصد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - افزایش را نشان می‌دهد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان

در طرح رجیستری مسئولیت اظهار و اخذ حقوق ورودی و عوارض گمرکی گوشی‌های مسافری بر عهده گمرک است و گمرک موظف به ارسال این اطلاعات به سامانه همتاست که این کار وفق مصوبات از سوی گمرک انجام می شود، اما پس از ارسال این اطلاعات، راستی‌آزمایی اطلاعات مسافران قبل از فعال‌سازی گوشی‌های مسافری بر عهده سامانه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - همتاست.

در همین رابطه گمرک ایران به واردکنندگان تلفن همراه مسافری و تجاری هشدار داده تا در ثبت کد شناسه بین المللی (IMEI) گوشی ها در سامانه گمرک دقت کنند چرا که در صورت هر گونه مغایرت و اشتباه در ثبت این کد با مشخصات گوشی تلفن همراه امکان فعال سازی و رجیستری وجود نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، حقوق و عوارض گمرکی تمامی گوشی‌های تلفن همراه مسافری که به سامانه مسافری گمرک اظهار شده‌اند، دریافت شده است، اما راستی‌آزمایی اطلاعات مسافران بر اساس اطلاعات پرواز و پاسپورت مسافران در تعهدات سامانه همتا بوده و باید پس از ارسال اطلاعات گوشی‌های مسافری از سامانه گمرک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - به همتا تطبیق و راستی‌آزمایی اطلاعات قبل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - از فعال‌سازی گوشی‌ها انجام شود.

واردات موبایل درحالی روند صعودی به خود گرفته که بسیاری از واردکنندگان با ارز دولتی اقدام به واردات کردند اما موبایل‌های وارد شده را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - با ارز آزاد به فروش رساندند و موجب گرانی در بازار موبایل شدند؛ موضوعی که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - وزیر ارتباطات و فناوری در چند ماه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - اخیر پیگیر شفاف سازی آن است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان

به دنبال اجرای این طرح حدود 100 هزار موبایل توقیف و قرار شد به برای تثبیت قیمت موبایل، به بازار عرضه شوند اما هنوز خبری از موبایل‌های توقیف شده در بازار نیست. «محمدجواد آذری جهرمی» در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - باره گفته بود:

«هنوز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - نه آن 100 هزار گوشی که قرار بود به بازار عرضه شود عرضه شده، و نه هنوز درباره ارز تثبیتی رخ داده است؛ بنابراین درباره گوشی های موبایل هم تثبیتی محقق نشده است. این حرف درست و مطالبه ای است که باید پیگیری شود.»

البته وزیر ارتباطات پیش ازین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کنگاور استان کردستان - هم وعده ثبات در بازار موبایل را داده بود اما این وعده عملی نشد چرا که به گفته او یکی از عوامل تاثیرگذار در تثبیت قیمت موبایل نرخ ارز است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone