🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26901.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

حفره امنیتی QualPwn چیپست‌های کوالکام را هدف قرار داده است

کوال پان (QualPwn) جدیدترین حفره امنیتی کوالکام است که چیپست های اسنپدارگون را هدف قرار داده. خوشبختانه این حفره تاکنون خسارتی نداشته و در به روز رسانی امنیتی جدید اندروید برطرف شده است. این حفره ...

کوال پان (QualPwn) جدیدترین حفره امنیتی کوالکام است که چیپست های اسنپدارگون را هدف قرار داده. خوشبختانه این حفره تاکنون خسارتی نداشته و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - در به روز رسانی امنیتی جدید اندروید برطرف شده است.

این حفره همانطور که از نامش پیداست، به گوشی های دارای چیپست ساخت شرکت کوالکام آسیب می زند. هکر می تواند از طریق این حفره مودم گوشی را بوسیله شبکه WLAN هک کند. چیپست های کوالکام توسط Secure Boot محافظت می شوند ولی این حفره با از میان برداشتن این محافظ، کنترل مودم گوشی را به هکر داده و او می تواند با دسترسی به ابزار اشکال زدایی گوشی، آن را کنترل کند. او می تواند با حمله به کرنل به محتویات حافظه دسترسی پیدا کند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان

خوشبختانه کوال پان توسط تیم Tencent Blade Team شناسایی شده و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - در آخرین به روز رسانی ماه آگوست اندروید برطرف شده است. این حفره تاکنون در پیکسل 2 پیکسل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - 3 و چندین گوشی دیگر شناسایی شده. پچ این حفره برای گوشی های دارای چیپست کوالکام و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - سیستم عامل اندروید 7 به بعد عرضه شده است.

QualPwn توسط گوگل و کوالکام در دسته بندی «بحرانی» قرار گرفته و اگر تاکنون - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - به روز رسانی برای گوشی شما منتشر نشده، باید منتظر بمانید. گوشی های پیکسل 2 و 3 و چندین مدل از برند Essential و OnePlus به روز رسانی را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - دریافت کرده اند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان

محصولات سامسونگ، موتورولا، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - ال جی و دیگر سازندگان باید چند روز - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - دیگر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - تا انتشار به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - روز رسانی صبر کنند. اگر هنوز آپدیت برای گوشی شما منتشر نشده پیشنهاد می شود اقدامات زیر را انجام دهید:

  • الگوی قفل صفحه را پیچیده انتخاب کنید
  • هیچ وقت لینک ناشناس را دنبال نکنید
  • هیچ گاه اطلاعات شخصی خود را به سایت ها و اپ های ناشناس ندهید
  • پسورد سایت گوگل را برای سایت های دیگر استفاده نکنید
  • از پسورد یکسان در سایت های مختلف استفاده نکنید
  • از نرم افزار مدیریت پسورد کمک بگیرید
  • از تأیید دو مرحله ای استفاده کنید

قرار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرند زنجان استان زنجان - است تیم Tencent Blade جزییاتی بیشتری از کوال پان در کنفرانس های Black Hat 2019 و DEFCON 27 فاش کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone