🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14664.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

روسیه احتمالا با حمله SolarWinds همچنان به سیستم‌های آمریکا دسترسی دارد

موفقیت احتمالی هکرهای روسیه در حمله «SolarWinds» با تقویت تدابیر دفاعی شرکت‌ها و سازمان‌های آمریکایی به پایان نرسیده، چون گفته می‌شود که سرویس اطلاعاتی روسیه احتمالا هنوز به شبکه‌های آمریکایی دسترسی دارد. به گزارش منابع ...

موفقیت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان - احتمالی هکرهای روسیه در حمله «SolarWinds» با تقویت تدابیر دفاعی شرکت‌ها و سازمان‌های آمریکایی به پایان نرسیده، چون گفته می‌شود که سرویس اطلاعاتی روسیه احتمالا هنوز به شبکه‌های آمریکایی دسترسی دارد.

به گزارش منابع آگاه CNN، هکرهای روسی به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با آسیب‌پذیری‌ها هنوز به کامپیوترهای آمریکایی دسترسی دارند. «ان نیوبرگر»، مشاور - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان - معاون امنیت ملی آمریکا مستقیما به درخواست این شبکه برای شفاف‌سازی درباره این موضوع پاسخ نداد، اما گفت آمریکا با به رسمیت شناختن تقصیر روسیه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان - در این هک قرار بود هزینه‌های سنگین آن را به این کشور نشان دهد.

روسیه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان - قبلا هم حضور پیوسته‌ای در شبکه‌های آمریکایی داشت. این کشور پس از اعمال تحریم‌های «باراک اوباما» در اواخر سال ۲۰۱۶، حملات سایبری مختلفی را به انجام رساند و به سیاستمداران و سایر سیستم‌های کامپیوتری این کشور حمله کرد. بنابراین این احتمال وجود داشت که آن‌ها از یک حفره امنیتی دیگر برای مقاصد خود استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان

اگر گزارش امروز CNN درست باشد، می‌توانیم متوجه شویم که بریدن دست هکرها از یک حمله سایبری گسترده که تحت حمایت یک دولت بزرگ انجام گرفته تا چه اندازه می‌تواند سخت باشد. ظاهرا حتی پاسخ همه‌جانبه آمریکا برای مقابله با هک SolarWinds هم کافی نبوده تا دست مهاجمان را از سیستم‌های کامپیوتری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان - قطع کند. با وجود گذشت ماه‌ها از زمان شناسایی هک SolarWinds، به نظر می‌رسد که ابعاد گسترده این حمله سایبری هنوز تماما شناخته نشده و شگفتی‌های بیشتری در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان - راه است.

جو بایدن حدود ۱۰ روز پیش رسما گروه هکری Cozy Bear - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان - را که تحت حمایت دولت روسیه قرار دارد، مقصر حمله SolarWinds دانست. FBI، آژانس امنیت ملی و CISA نیز در بیانیه مشترکی درباره تهدیدات ناشی از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان - به خطر افتادن سیستم‌ها توسط سرویس اطلاعاتی روسیه حرف زدند. وزارت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان - خزانه‌داری آمریکا هم گفته بود که حداقل ۶ شرکت فناوری روسی در ساخت ابزارهای دخیل در این حمله نقش داشته‌اند.

- تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چمخاله استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone