تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13290.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اسپیس ایکس به رکورد ۹ پرتاب و فرود موفق راکت فالکن ۹ دست یافت

راکت فالکن ۹ اسپیس ایکس ۶۰ ماهواره دیگر متعلق به سرویس اینترنت ماهواره‌ای «استارلینک» را با موفقیت در مدار زمین رها کرد. اسپیس ایکس با این مأموریت موفق شد به رکورد ۹ پرتاب و فرود ...

راکت فالکن ۹ اسپیس - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - ایکس ۶۰ ماهواره دیگر متعلق به سرویس اینترنت ماهواره‌ای «استارلینک» را با موفقیت در مدار زمین رها کرد. اسپیس ایکس با این مأموریت موفق شد به رکورد ۹ پرتاب و فرود برسد.

راکت فالکن ۹ ظهر یکشنبه به وقت ایران از مرکز فضایی کندی پرتاب شد. حدوداً ۶۵ دقیقه پس از پرتاب، مرحله بالایی راکت، ۶۰ ماهواره استارلینک را در مدار رها کرد تا ناوگان این سرویس اینترنتی به رقم چشمگیر ۱۲۶۰ ماهواره برسد.

این مأموریت که بیست و دومین پرتاب استارلینک به شمار می‌رود، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - هشتمین پرتاب راکت فالکن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - ۹ در سال ۲۰۲۱ را رقم زد و تنها حدود ۷۲ ساعت پس از مأموریت بیست و یکم انجام شد که در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - طی آن یک راکت فالکن ۹ دیگر ۶۰ ماهواره را در مدار رها کرد.

بوستر فالکن ۹ حدوداً ۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - پس از پرتاب روی کشتی خودران در اقیانوس اطلس فرود آمد. این بوستر برای نهمین مرتبه بود که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - مورد استفاده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - قرار می‌گرفت که رکوردی دیگر برای فالکن ۹ محسوب می‌شود. این راکت اولین بار مارس ۲۰۱۹ و در مأموریت بدون سرنشین Demo-1 مورد استفاده قرار گرفت و پیش از مأموریت دیروز، پنج مرتبه دیگر ماهواره‌های استارلینک را به مدار برده است.

اسپیس ایکس حالا می‌خواهد این بوستر را برای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - دهمین مرتبه پرتاب کرده و به رکورد جدیدی دست پیدا کند. البته عملکرد این بوستر آنقدر خوب بوده که یکی از مدیران ارشد این شرکت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌گوید امکان پرتاب آن بیشتر از ده مرتبه هم وجود دارد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل

«Hans Koenigsmann»، یکی از مهندسین ارشد ساخت و ایمنی پرواز در اسپیس ایکس می‌گوید این شرکت با هر پرتاب و فرود در حال یادگیری و بهبود راکت است. او گفت زمانی که بوستر به رکورد ۱۰ پرتاب برسد، «اسپیس ایکس پس از انجام بررسی‌ها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - امکان استفاده مجدد از آن را ارزیابی خواهد کرد.» وی افزود پس از تعویض برخی قطعات فرسوده ممکن است بتوان دوباره از بوستر استفاده کرد.

البته رکوردزنی اسپیس ایکس با فالکن ۹ بدون مشکل هم نبوده است. یکی از بوسترهای این شرکت در نوزدهمین پرتاب استارلینک که اواخر بهمن ماه (۱۵ فوریه) انجام شد، نتوانست روی کشتی کشتی فرود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - بیاید و اجازه نداد اسپیس - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - ایکس به رکورد ۲۵ پرتاب و فرود متوالی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - راکت فالکن ۹ روی خشکی یا دریا دست یابد. اسپیس ایکس علت این حادثه را خاموش شدن موتور حین پرواز به خاطر مکیده شدن گاز داغ عنوان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone