🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22093.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

AMD تایید کرد: سرقت و افشای کد منبع کارت گرافیک ایکس باکس سری X

هکری زبردست پس از سرقت اطلاعات پردازنده های گرافیکی AMD بخشی از آنرا افشا و تهدید کرده در صورتی که منافع مادی وی تامین نشود تمام اطلاعات را افشا خواهد کرد. AMD از دسترسی یک ...

هکری زبردست پس از سرقت اطلاعات پردازنده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - های گرافیکی AMD بخشی از آنرا افشا و تهدید کرده در صورتی که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - منافع مادی وی تامین نشود تمام اطلاعات را افشا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - خواهد کرد.

AMD از دسترسی یک هکر به فایل های منبع برخی از GPUهای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - فعلی و آتی خود خبر داده که شامل نسخه به کار رفته در ایکس باکس سری X هم می شود. به گفته این شرکت هکری که اطلاعات را در برخی سایت ها منتشر کرده، در سپتامبر ۲۰۱۹ (حدود ۶ ماه قبل) طی تماسی با آنها مدعی در اختیار داشتن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - فایل های تست برخی از GPUها شده بود.

برخی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - از این اطلاعات در مخازن گیت هاب ذخیره شده بودند و به همین خاطر AMD درخواست های متعددی را برای حذف آنها به گیت هاب و مایکروسافت ارسال کرده. گیت هاب این اطلاعات را به بهانه نقض مالکیت فکری AMD حذف - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - کرده اما بر اساس گزارش TorrentFreak این کدها شامل جزییاتی در مورد پردازنده های اردن و ناوی ۱۰ و ۲۱ می شود. ناوی ۲۱ بر پایه معماری RDNA 2.0 و با استفاده از لیتوگرافی ۷ نانومتری توسط TSMC تولید می شود. کارت گرافیک اردن هم احتمالا اسم رمز GPU نسخه بعدی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - کنسول ایکس باکس سری X خواهد بود. این کارت شامل ۵۲ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - واحد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - محاسباتی اختصاصی RDNA 2 با فرکانس ۱.۸۲۵ گیگاهرتز است که قدرت ۱۲ ترافلاپسی را برایش به ارمغان می آورد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان

هکر مذکور طی مصاحبه با TorrentFreak مدعی شده در صورتی که اجازه فروش اطلاعات به وی داده شود تمامی آنها را افشا خواهد کرد. هنوز - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - مشخص نیست که این داده ها تنها به مشخصات و نکات فنی اشاره کرده یا امنیت محصولات AMD را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - هم به خطر خواهد انداخت اما به نظر نمی رسد پای چالش های امنیتی در کار باشد چرا که AMD می گوید:

هرچند می دانیم فایل های دیگری هم در اختیار هکر قرار دارد که از سوی ما به اطلاع عموم نرسیده اما IPهای سرقت شده از نظر رقابتی یا امنیتی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هرسین استان کردستان - ارزش چندانی ندارند.

با توجه به تعبیه پردازشگر گرافیکی AMD در کنسول آتی مایکروسافت هر نوع حفره امنیتی در آن می تواند برای این شرکت و خود مایکروسافت گران تمام شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone