تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30184.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت HyperX از دو هدفون گیمینگ Cloud Orbit و Orbit S رونمایی کرد

شرکت HyperX در نمایشگاه CES امسال از دو هدفون گیمینگ Cloud Orbit و Orbit S رونمایی کرد. مبنای طراحی این دو در اصل هدفون Mobius ساخته شرکت Audeze بوده اما اعمال یک سری تغییرات توانسته ...

شرکت HyperX در نمایشگاه CES امسال از دو هدفون گیمینگ Cloud - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - Orbit و Orbit S رونمایی کرد. مبنای طراحی این دو در اصل هدفون Mobius ساخته شرکت Audeze بوده اما اعمال یک سری تغییرات توانسته که هدفون‌های جدید هایپر ایکس را به محصولات متمایزی تبدیل کند.

از جمله این تغییرات می‌توان به میکروفون - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ارتقاء یافته، بدنه سبک‌تر، صدای گرم‌تر و البته قیمت پایین‌تر نسبت به هدفون موبیوس اشاره کرد. هر دو هدفون‌ جدید Cloud Orbit از یک درایور 100 میلی‌متری مغناطیسی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مسطح (Planar Magnetic) بهره می‌برند و بر خلاف هدفون موبیوس، در عوض اتصال بلوتوث از اتصال سیمی استفاده می‌کنند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

به گفته هایپر ایکس، هدفون‌های Cloud Orbit دارای پروفایل‌های صوتی از پیش تعیین شده هستند و بر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خلاف هدفون‌های Audeze که صدایی تقریبا خنثی دارند، به بیس قدرتمند خود در پخش صداها معروفند. با این حساب حتی در پر سر و صداترین مکان‌ها هم می‌توانید انتظار کیفیت پخش صدای بسیار مطلوبی از این هدفون داشته باشید.

هدفون‌های Cloud Orbit به سادگی قابل تا شدن هستند و هنگام خرید، در جعبه همراه با سه کابل به شما ارائه خواهند شد: کابل USB نوع A، نوع C و کانکتور 3.5 میلی‌متری آنالوگ. همچنین باتری درون Cloud Orbit می‌تواند با هر بار شارژ به مدت ده ساعت دوام بیاورد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

همچنین باید به این موضوع هم اشاره کنیم که مدل Orbit S از تکنولوژی تشخیص حرکت Waves Nx نیز بهره می‌برد. به لطف - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این تکنولوژی پیشرفته، صدایی 360 درجه دور سرتان شکل می‌گیرد که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بهتر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در جو بازی‌ها قرار - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بگیرید، و حتی در صورتی که سرتان را تکان داده یا از جایتان حرکت کنید بدون افت کیفیت به گوش‌تان می‌رسد.

به نظر می‌رسد که این دو هدفون با امکانات خوب و قیمت مناسبی که دارند، بتوانند نظر گیمرها را برای خرید جلب کنند. هدفون Cloud Orbit قرار است با قیمت 299.99 دلار و مدل Orbit S با قیمت 399.99 روانه بازار شوند.

- تعمیرات یخچال فیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سمن نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب روزتون بخیر یه سوال داشتم مرکز شما روستای باسمنج تبریز سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در روستای باسمنج شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone