🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22094.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

حراج کفش قدیمی با لوگوی کلاسیک اپل؛ فروش به قیمت 10 هزار دلار

یک جفت کفش قدیمی اپل در حراجی اینترنتی به قیمت ده هزار دلار فروخته شد. این کفش اواسط دهه 90 میلادی برای کارکنان اپل تولید شده و به لوگوی رنگین کمانی و کلاسیک این شرکت ...

یک جفت کفش قدیمی اپل در حراجی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - اینترنتی به قیمت ده هزار دلار فروخته شد. این کفش اواسط دهه 90 میلادی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - برای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - کارکنان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - اپل تولید شده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - و به لوگوی رنگین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - کمانی و کلاسیک این شرکت مزین شده است.

حراجی Heritage Auctions که به تازگی پروتوتایپ بسیار کمیاب نینتندو پلی استیشن را به قیمت باورنکردنی 360 هزار دلار فروخت، یک جفت کفش ورزشی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - سایز 42 با لوگوی کلاسیک رنگارنگ اپل را به حراج گذاشت.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی

این کفش اوایل دهه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - 90 میلادی به طور انحصاری برای کارمندان اپل تولید شده و دست دوم است. با نگاه به ظاهر کفش به غیر از زدگی های جزئی، آثار کهنگی دیگری دیده نمی شود و به نظر می رسد صاحب قبلی استفاده زیادی از آنها نکرده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - است.

حراجی مورد بحث پس از دریافت بیست پیشنهاد از سوی طرفداران دو آتشه اپل، نهایتاً این کفش را به قیمت 9687 دلار فروخت.

سال 2017 یک جفت کفش دیگر با لوگوی اپل ولی با قیمت بسیار بیشتر زیر چکش حراج رفت. حراجی  مدعی شده بود آدیداس تنها دو نمونه از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - کفش ساخته و اصلاً پوشیده نشده است. این کفش با شروع قیمت 15 هزار دلار به حراج گذاشته شد و انتظار می رفت جنگی تمام عیار بین طرفداران دو آتشه اپل و کلکسینورها برای تصاحب آن به راه بیفتد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی
تصویر کفش فروخته نشده که با وجود آثار کهنگی کمتر، سال 2017 با شروع قیمت 15 هزار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - دلار به حراج گذاشته شد ولی طرفداران از آن استقبال نکردند.

برگزار کنندگان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - حراجی انتظار داشتند این کفش در نهایت به قیمت 36 هزار دلار به فروش برسد، ولی کاربران برای خرید آن تمایل نشان ندادند و هنوز در سایت Heritage Auctions برای خرید موجود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - است.

اما حالا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر دلیجان استان مرکزی - یکی از طرفداران سینه چاک اپل موفق شده یک جفت کفش کلاسیک این شرکت که البته نسبت به مدل فروش نرفته آثار کهنگی بیشتری روی آن نمایان است را به قیمت 10 هزار دلار بخرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone