🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22090.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

حمایت 1250 میلیارد ریالی صندوق نوآوری از شرکت‌های فعال در جبهه‌ مقابله با کرونا

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی جزئیات حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های فعال در جبهه مقابله با کرونا را تشریح کرد. «علی وحدت» درباره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای تولید اقلام مبارزه ...

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی جزئیات حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های فعال در جبهه مقابله با کرونا را تشریح کرد.

«علی وحدت» درباره حمایت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای تولید اقلام مبارزه با کرونا، گفت:

«با توجه به شیوع بیماری کووید-19 در کشور در انتهای سال گذشته و لزوم اقدام مؤثر از سوی تمامی نهادهای اثرگذار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - در این حوزه، صندوق نوآوری و شکوفایی با کسب رهنمود از اعضای محترم هیأت امنا نسبت به طراحی برنامه حمایت مالی سریع از محصولات فناورانه در عرصه مقابله با شیوع این بیماری اقدام کرد و در اسرع وقت به مرحله اجرا گذاشت؛ به طوری که ظرف دو هفته توانست ضمن اعلام فراخوان و دریافت طرح ها، نسبت به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - تامین مالی آنها اقدام کند.»

وی با بیان اینکه با اعلام فراخوان عمومی از طرح‌های فناورانه بر روی وب‌گاه صندوق، بیش از 400 طرح از شرکت‌های دانش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - بنیان و فناور دریافت شد تاکید کرد که همزمان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - با فراخوان، مکاتبه با تمامی پارک‌های علم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - و فناوری و صندوق‌های پژوهش و فناوری مبنی بر اعلام طرح‌های مرتبط نیز صورت گرفت.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - اشاره به غربال تقاضاهای دریافتی از متقاضیان توسط نهادهای مرجع و ذی‌ربط - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - تاکید کرد که بعد از این اقدام عقد قرارداد با صندوق‌های پژوهش و فناوری و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - تزریق منابع مالی از دیگر اقدامات صندوق نوآوری در روزهای پایانی سال 1398 برای حمایت از شرکت‌های فعال این حوزه بوده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی

وی با اشاره به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - اختصاص خط اعتباری ویژه به میزان 5 هزار میلیارد ریال به 11 صندوق پژوهش و فناوری گفت:

«با توجه به درخواست‌های نهایی شده متقاضیان، تاکنون مبلغ هزار و 250 میلیارد ریال به شرکت‌های متقاضی از این طریق تسهیلات پرداخت شده است. بنابراین پیش‌بینی می‌شود تا انتهای فروردین ماه شاهد رشد تولید اقلام و محصولات مرتبط مقابله با کرونا باشیم.»

دکتر وحدت جزئیات حمایت های صورت گرفته را تشریح کرد:

«32 شرکت فعال در تولید مواد ضد عفونی کننده، 13 شرکت در تولید ماسک، 3 شرکت در تولید کیت های تشخیص، 5 شرکت دستگاه های ضد عفونی کننده، 16 شرکت دستگاه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - های پزشکی مانند ماشین بیهوشی اتاق عمل، دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه تنفس مصنوعی و 5 شرکت طراح سامانه های نرم افزاری مرتبط با پایش، کنترل و اطلاع رسانی توسط صندوق نوآوری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - و شکوفایی تامین مالی شده اند.»

وی با بیان اینکه با حمایت های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - صندوق - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - نوآوری قرار است بیش از دو میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط 32 شرکت تولید شود، خاطرنشان کرد که برآوردها نشان می دهد که 16 شرکت فعال در حوزه تولید دستگاه های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - پزشکی قرار است 90 میلیون دستکش، 100 هزار دست لباس بیمارستانی، هزار دستگاه اکسیژن ساز، 100 دستگاه تنفس مصنوعی و 100 دستگاه ماشین بیهوشی اتاق عمل در ماه تولید کنند.

به گفته - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - وی، سه شرکت فعال در زمینه تولید کیت های تشخیص ویروس کرونا هم تا پایان اردیبهشت قرار است 360 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - هزار کیت تولید و وارد بازار کنند. همچنین 13 شرکت تولید کننده ماسک، یک میلیون و 250 هزار ماسک در ماه تولید کنند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی اعطای تسهیلات «سرمایه در گردش فوری» به شرکت‌های آسیب‌دیده به واسطه شیوع کرونا را یکی دیگر از اقدامات صندوق نام برد و گفت: «به همین منظور به 8 شرکت آسیب دیده که بیشتر در حوزه ارائه خدمات اینترنتی فعال بودند، بیش از 500 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافت.»

در حال حاضر صندوق - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - نوآوری و شکوفایی اسامی این شرکت‌ها را اعلام نکرده است.

در جدول زیر خلاصه‌ای از شرح حمایت‌ها و دستاوردهای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - شرکت‌های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرندیه استان مرکزی - دانش بنیان با کمک صندوق نوآوری نشان داده می‌شود:

ردیف محصول تعداد شرکت افزایش ظرفیت
1 مواد ضد عفونی 32 2.230.000 لیتر در ماه
2 ماسک 13 1.250.000 عدد ماسک در ماه 50.000 متر مربع

پارچه در ماه

575.000 عدد

شیلد و سرپوشه در ماه

3 کیت تشخیص 3 تولید 360 هزار کیت (تا پایان اردیبهشت)
4 دستگاه

ضد عفونی‌کننده

5 1520 دستگاه در ماه
5 دستگاه‌های پزشکی 16 90 میلیون دستکش در ماه 100.000 دست لباس بیمارستانی در ماه 1000 دستگاه

اکسیژن ساز

100 دستگاه ونتیلاتور 100 دستگاه ماشین بیهوشی اتاق عمل
6 سامانه نرم افزاری 5 5 سامانه نرم افزاری مرتبط با پایش، کنترل و اطلاع‌رسان
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone