🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31842.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نسخه 5G از گوشی شیائومی می میکس ۳ معرفی شد

نخستین گوشی 5G  شیائومی دقایقی پیش رسما معرفی شد. گوشی Mi Mix 3 5G شیائومی که طی مراسمی جداگانه در بارسلون رونمایی شد در واقع نسخه به روز شده ای از محصول 4G شیائومی تحت همین نام ...

نخستین گوشی 5G  شیائومی دقایقی پیش رسما معرفی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران - شد. گوشی Mi Mix 3 5G شیائومی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران - که طی مراسمی جداگانه در بارسلون رونمایی شد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران - در واقع نسخه به روز شده ای از محصول 4G شیائومی تحت همین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران - نام است که سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد و در آن زمان عنوان نخستین گوشی کشویی شیائومی را به خود اختصاص داد. مکانیزم کشویی و مغناطیسی کوچک این موبایل چندین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران - لنز سلفی و آنتن دستگاه را در خود جای داده بود.

اشاره کنیم که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران - در آن زمان نیز شرکت چینی اعلام کرده بود می میکس ۳ از شبه های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران - 5G رونمایی می کند و در واقع نخستین گوشی 5G شیائومی قرار بود در سال ۲۰۱۸ معرفی گردد اما بعد از عرضه دستگاه مشخص شد که شبکه پشتیبانی شونده توسط آن همان 4G است. البته شیائومی وعده داد که نسخه 5G از می میکس ۳ را در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ به اروپا عرضه خواهد کرد اما شهروندان انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی باز هم با نسخه 4G آن روبرو شدند.

عاقبت اما دقایقی پیش گوشی Mi Mix 3 5G معرفی شد تا وعده های شرکت سازنده رنگ واقعیت به خود بگیرد.

سخت افزار گوشی 5G شیائومی

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران

برای تحقق این وعده برخی اعضای داخلی گوشی 5G شیائومی تغییر یافته است. برای مثال نسخه 5G از گوشی می میکس ۳ به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و مودم X50 5G کوالکام مجهز شده که این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران - قطعات درواقع جایگزین اسنپدراگون ۸۴۵ و مودم X20 LTE شده اند.

البته شیائومی تنها شرکتی نیست که وارد این عرصه شده. پیشتر سامسونگ نیز در جریان مراسم رونمایی از پرچمداران سال ۲۰۱۹ خود نسخه 5G از گلکسی اس 10 را به همراه گوشی تاشو گلکسی فولد رونمایی کرد که این محصول قرار است در دو نسخه 5G و LTE به بازار عرضه شود. اوپو نیز روز گذشته تکنولوژی زوم اپتیکال 10X را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران - خود از طریق نمونه اولیه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر زیراب استان مازندران - از گوشی 5G خود به نمایش گذاشت.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone