🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25423.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل بالاخره ایده معرفی «آیپد پرو» به عنوان یک «کامپیوتر» را کنار گذاشت

زمانی که آپید پرو معرفی شد، میان صحبت‌های مدیران ارشد این شرکت و تبلیغات رنگارنگ و انبوهش، می‌شد فشار زیادی را روی این موضوع دید که این شرکت، می‌گوید «آیپد پرو» می‌تواند نقش یک «کامپیوتر» ...

زمانی که آپید پرو معرفی شد، میان صحبت‌های - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مدیران ارشد این شرکت و تبلیغات رنگارنگ و انبوهش، می‌شد فشار زیادی را روی این موضوع دید که این شرکت، می‌گوید «آیپد پرو» می‌تواند نقش یک «کامپیوتر» را برای کاربران حرفه‌ای بازی کند؛ استدلالی که البته کاربران حرفه‌ای (و البته مایکروسافت) به دلیل محدودیت‌های مشخص - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سیستم‌عامل iOS (یا حتی بعداً iPad OS) در مقایسه با سیستم‌عامل‌های دسکتاپ، چندان با آن موافق نبودند.

حالا و پس از فراز و فرودهای مختلف با این ایده، - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - «فیل‌ شیلر»، معاون ارشد بازاریابی اپل در گفتگویی با CNet و در پاسخ به این سوال که خط تولید محصولات «پرو» در اپل حالا شامل مک بوک پروی ۱۶ اینچی، مک پرو و آیپد پرو می‌شود، و آیا در آینده قرار است ادغامی بین آن‌ها وجود - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داشته باشد - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یا خیر، گفته است:

«ما به ادغام آن‌ها فکر نمی‌کنیم چون حاصل چنین کاری، محصولی می‌شود که در هیچ‌کاری عالی نیست. ما باور داریم که بهترین دستگاه به عنوان کامپیوتر شخصی (PC)، مک است و می‌خواهیم همین راه را ادامه دهیم. از طرفی عقیده داریم که بهترین تبلت هم آیپد است و توسعه‌اش ادامه پیدا - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌کند.»

تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

او سپس به اختلاف کاربرد مک و آیپد اشاره کرده و گفته که اپل اعتقاد دارد کاربر به واسطه قابلیت تاچ - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در آیپد، می‌تواند کارهای زیادی را انجام دهد اما از سوی دیگر ورودی کاربر به دنیای مک، ماوس و کیبورد است. او توضیح داده که نیاز نیست در میانه‌ی این دو نوع کاربری، راه تازه‌ای باز شود و - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ویژگی‌های اصلی هر کدام، تحت تاثیر قرار بگیرد: «حالا محصولاتی هستند که سعی می‌کنند آن‌ها [دو نوع کاربری] را ترکیب - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کنند و به کاربر تحویل دهند اما در - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - میانه‌ی راه می‌مانند و بهترین تجربه کاربری - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را ارائه نمی‌دهند.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اپل هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن تاچ به مک دارد یا خیر، گفته است که بهتر است تلاش‌های بخش مهندسی اپل بیشتر از هر چیز روی ارائه بهترین تجربه کاربری کیبورد و ترک‌پد قرار بگیرد: «این همان‌چیزی است که مشتریان‌ از ما می‌خواهند تا وقت‌مان را صرفش کنیم.»

فارغ از تلاش اپل برای توجیه شرایطی مانند اضافه کردن یک کیبورد قدیمی (اما با کارکرد مناسب) - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به مک بوک پروی ۱۶ اینچی و یا اضافه نکردن صفحه‌نمایش تاچ به کامپیوترهای مک، اذعان این شرکت بزرگ به «کامپیوتر نبودن آیپد» قابل توجه است و نشان می‌دهد تلاش‌های تبلیغاتی گسترده اپل برای جا انداختن آیپد پرو به عنوان یک کامپیوتر، نتوانست کاربران - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را متقاعد کند تا به این محصول - تعمیرات جارو برقی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به عنوان یک کامپیوتر واقعی برای کاربران حرفه‌ای نگاه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone