🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  4. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25427.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مرد آهنی رکورد زد؛ پرواز با سرعت 136 کیلومتر بر ساعت با جت پوشیدنی [تماشا کنید]

«ریچارد براونینگ»، مخترع انگلیسی که اواسط فروردین ماه 96 با اتصال چند موتور جت مینیاتوری به دست و پاهایش مسافتی کوتاه را بالاتر از سطح زمین پرواز کرده بود، با جت پوشیدنی خود با سرعت ...

«ریچارد براونینگ»، مخترع انگلیسی که اواسط فروردین ماه 96 با اتصال چند موتور جت مینیاتوری به دست و پاهایش مسافتی کوتاه را بالاتر از سطح زمین پرواز کرده بود، با جت پوشیدنی خود با سرعت 136.891 کیلومتر بر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - ساعت پرواز کرد و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.

براونینگ در اسکله شهر برایتون انگلستان و در برابر دیدگان تماشاچیان و خبرنگاران مسافت تقریبا 500 متری طول اسکله را به سمت ساحل پرواز کرد. در بین تماشاچیان سردبیر کتاب رکوردهای گینس هم حضور - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - داشت و دستاورد بزرگ براونینگ را تایید کرد.

او پس از فرود موفقیت آمیز روی ساحل ابزار خوشحالی کرد و گفت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - که سرعت 136.891 کیلومتر بر ساعت، بیشترین سرعتی بوده که او توانسته به آن دست پیدا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - کند و حتی در تمرینات نیز موفق - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - انجام چنین کاری نشده بوده است.

لباسی که براونینگ اختراع کرده به لباس «تونی استارک» قهرمان فیلم مرد آهنی (Iron Man) شباهت دارد و به کمک پنج توربین گاز بیش از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - 1000 اسب بخار ترمز (BHP) نیرو تولید می کند. او تا به حال - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - لباس خود را در بیش از بیست کشور دنیا نمایش داده است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان

براونینگ که بنیانگذار شرکت Gravity - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - Industries هم هست، سال 2017 رکورد سرعت 51.53 کیلومتر بر ساعت را به کمک جت پوشیدنی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - قابل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - کنترل با بدن از خود به جای گذاشته بود. وی سپتامبر سال جاری میلادی ابراز امیدواری کرد که به کمک شرکت خود جت های پوشیدنی مخصوص مسابقات تولید کند.

وی می گوید از سال 2017 تاکنون تغییرات زیادی در لباس خود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - داده و مدل جدید را کاملا به کمک پرینتر سه بعدی چاپ کرده است که هم وزن کمتری دارد و هم بادوام تر و هوشمندتر است و می توان حین پرواز مقدار نیرو را کنترل کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر المیرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با عرض سلام و احترام، اینجانب با خواندن نظرات مشتری در مورد خدمات انجام شده بر روی جارو برقی کنوود K-1 توسط شرکت تعمیرچی در شهر کنگاور، نسبت به رضایت آنان از این خدمات ناراضی شدم. به نظر میرسد که خدمات ارائه شده به علت عدم بهبود وضعیت جارو برقی و بروز اشکالات دیگر نتوانسته است انتظارات مشتری را برآورده نماید. با توجه به اهمیت داشتن رضایت مشتری در ارائه خدمات، پیشنهاد میکنم که شرکت تعمیرچی، برای بهبود کیفیت خدمات خود، اقدامات لازم را انجام دهد و در جریان نیازها و انتظارات مشتریان خود باشد. با تشکر از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone