🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25428.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

چین بیشتر از هر کشور دیگری در دنیا راکت پرتاب کرده است

سازمان فضایی چین در هفته های اخیر به خاطر رونمایی از برنامه های فضانوردی طولانی مدت خود خبرساز بوده است. از این برنامه ها می توان به راه اندازی منطقه اقتصادی زمین-ماه تا سال 2050 ...

سازمان فضایی چین در هفته های اخیر به خاطر رونمایی از برنامه های فضانوردی طولانی مدت خود خبرساز بوده است. از این برنامه ها می توان به راه اندازی منطقه اقتصادی زمین-ماه تا سال 2050 اشاره کرد که در صورت موفقیت، به این کشور اجازه خواهد داد در آینده قوانین سفرهای اکتشافی فضایی را دیکته کند.

برخی از کارشناسان می گویند چین که در 16 سال گذشته 6 سفر فضایی انسانی ترتیب داده، توانایی احداث ایستگاهی بزرگ در نزدیکی مدار زمین، ارسال فضانورد به ماه، نمونه برداری از مریخ و ماموریت های دیگر را در یک یا چند دهه آینده خواهد داشت.

تعمیرات جارو برقی در شهر علی آباد کتول استان گلستان
راکت Long March 3

واضح است که دولت چین برنامه های طولانی مدتی در سفرهای فضایی داشته و در - تعمیرات جارو برقی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حال قدم برداشتن در مسیر تبدیل شدن به قدرت جهانی در این زمینه است. یکی از دستاوردهای مهم این کشور در این زمینه، انجام موفقیت آمیز پرتاب های مداری (Orbital Launch) - تعمیرات جارو برقی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بوده است.

سال 2018، این کشور 35 پرتاب مداری را در دستور کار قرار داده بود و در نهایت موفق شد 39 پرتاب را انجام دهد. در همان سال ایالات متحده و روسیه هر کدام به ترتیب با 29 و - تعمیرات جارو برقی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 20 پرتاب، پشت سر این کشور قرار گرفتند. این موضوع سبب شد تا چین برای اولین بار از نظر تعداد پرتاب های مداری موفقیت آمیز، در جایگاه نخست قرار گیرد.

چین تاکنون در سال جاری میلادی موفق شده 27 پرتاب مداری را انجام دهد. پس از این کشور روسیه (19 پرتاب) و ایالات - تعمیرات جارو برقی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - متحده - تعمیرات جارو برقی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - (16 پرتاب) در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفته اند. البته - تعمیرات جارو برقی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هنوز یک و ماه و نیم دیگر به پایان سال 2019 باقی مانده و احتمال دارد ایالات متحده شش پرتاب دیگر انجام دهد.

البته برنامه فضایی چین بدون مشکل نبوده و سازمان فضایی این کشور پس از فاجعه راکت March 5 که ژوئیه 2017 اتفاق افتاد، به دنبال به خدمت گرفتن دوباره آن است. این کشور در مقایسه با آمریکا و روسیه که هر کدام یک پرتاب ناموفق در سال 2018 و 2019 داشته اند، سه پرتاب ناموفق داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone