🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25431.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رقص نور ماهواره های استارلینک اسپیس ایکس در آسمان ژاپن [تماشا کنید]

روز دوشنبه شرکت اسپیس ایکس با پرتاب 60 ماهواره استارلینک به کمک راکت فالکون 9 دو رکورد جدید بر جای گذاشت. ساعاتی پس از پرتاب این ماهواره ها که در واقع روترهای اینترنتی کوچک هستند، ...

روز دوشنبه شرکت اسپیس ایکس با پرتاب 60 ماهواره استارلینک به کمک راکت فالکون 9 دو رکورد جدید بر جای گذاشت. ساعاتی پس از پرتاب این ماهواره ها که در واقع روترهای اینترنتی کوچک هستند، کاربران رژه نورانی آنها را در آسمان شب رصد کردند.

این منظره زیبا شبیه حرکت قطاری است که چراغ هایی به طور نامنظم روی آن نصب شده اند:

پرتاب ماهواره های استارلینک نگرانی هایی را برای جامعه منجمان به وجود آورده است. اسپیس - تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ایکس اولین گروه از ماهواره های استارلینک را اواخر اردیبهشت ماه امسال به فضا پرتاب کرد. گروهی از دانشمندان پس از اطلاع از اینکه این - تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کمپانی قصد دارد هزاران ماهواره دیگر را هم به فضا پرتاب کند، مدعی شدند ماهواره ها در رصدهای نجومی اختلال ایجاد خواهند کرد.

بعدها مشخص شد - تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که ماهواره ها پس از افزایش ارتفاع و تغییر موقعیت، به سختی قابل - تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مشاهده هستند. شرکت اسپیس ایکس قول داده تا با رنگ کردن ماهواره های خود و کاهش انعکاس آنها، در این زمینه به ستاره شناسان کمک کند.

تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

البته ماهواره هایی که دو روز پیش به آسمان رفتند فاقد این رنگ آمیزی بودند. این عامل سبب شد تا ستاره شناسان بار دیگر نگرانی خود را در این رابطه ابراز کنند. یکی از ستاره شناسان مرکز - تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اخترفیزیک هاروارد-اسمیتسونین (CFA) می گوید به دقت ماهواره های استارلینک را تحت نظر داشته و معتقد است آنها در حال حاضر مشکلی برای رصد آسمان ایجاد نمی کنند ولی افزایش تعداد این ماهواره ها او را نگران کرده است.

اسپیس ایکس تاکید کرده که در این زمینه با ستاره شناسان همکاری - تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می کند - تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و با تغییر مدار ماهواره ها، از ایجاد مانع برای رصد آسمان جلوگیری می کند. این - تعمیرات جارو برقی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شرکت قرار است در چند ماه آینده گروهی دیگر از ماهواره های استارلینک را به فضا پرتاب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone