🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36550.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

این ساعت هوشمند دست شما را به یک نمایشگر لمسی تبدیل می‌کند

به تازگی پژوهشگران دانشگاه کارنگی ملون، نمونه‌ی اولیه‌ای از یک ساعت هوشمند جدید به نام LumiWatch ساخته‌اند که قابلیت ویژه‌ای دارد. این ساعت تصاویر را روی دست صاحبش به نمایش گذاشته و کاربر می‌تواند با ضربه ...

به تازگی پژوهشگران دانشگاه کارنگی ملون، نمونه‌ی اولیه‌ای از یک ساعت هوشمند جدید به نام LumiWatch ساخته‌اند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - که قابلیت ویژه‌ای دارد. این ساعت تصاویر را روی دست صاحبش به نمایش - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - گذاشته و کاربر می‌تواند با ضربه و سوایپ آن را کنترل کند. به عبارت دیگر، لومی‌واچ دست کاربر را به یک نمایشگر لمسی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - تبدیل می‌کند. ساعت یاد شده قادر است تصاویر به نمایش گذاشته شده را تا ابعاد ۴۰ سانتی متر مربع بزرگ کند که در واقع ۵ برابر اندازه‌ی نمایشگر ساعت‌های هوشمند معمولی به حساب می‌آید.

محققان باور دارند که پوست انسان می‌تواند سطح بسیار مناسبی برای تبدیل شدن به یک نمایشگر تعاملی به شمار آید. البته هنوز مشکلاتی برای به نمایش گذاشتن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - رنگ‌ها و شکل‌ها وجود دارد اما این تیم در حال یافتن راهی است که بتواند با استفاده از این دیوایس روزولوشن، فریم ریت و کیفیت تصاویری بالاتری را به ارمغان آورد. بهترین برتری استفاده از دست کاربر به عنوان یک نمایشگر لمسی این است که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - فضای بیشتری نسبت به صفحه‌نمایش ساعت‌های هوشمند وجود - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - دارد و می‌توان تصاویر را به وضوح مشاهده نمود.

در این ساعت یک پروژکتور 15-lumen به همراه یک چیپست چهار هسته ای کوالکام تعبیه شده است که از سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتز بهره - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - می‌برد. ۷۶۸ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۷۴۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این نمونه‌ی اولیه به شمار می‌رود. ضمن اینکه از وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی کرده و اندروید ۵.۱ نیز به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران

لومی واچ ابعادی ۱۷*۴۱*۵۰ میلیمتری داشته که از ساعت‌های سری سوم اپل واچ قدری بزرگتر است و پژوهشگران دانشگاه کارنگی ملون معتقدند اگر این ساعت هوشمند به بازار عرضه شود، قیمتی معادل ۶۰۰ دلار خواهد داشت.

البته هنوز هیچ چیز مشخص نبوده و معلوم نیست این نمونه‌ی اولیه به بازار پوشیدنی‌های وارد می‌شود یا خیر اما در صورت عرضه، حریف جالبی به میدان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - رقابت ساعت‌های هوشمند وارد خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone