🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44391.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ریزر مدل جدید لپ تاپ Blade Stealth و یک هدست گیمینگ را معرفی کرد

ریزر اگر چه شرکت محبوب و پر طرفداری است اما محصولاتی مخصوص برای قشر هدف خود یعنی گیمرها می سازد و لپ تاپ های گیمینگ سری Blade نیز از این قاعده مستثنی نیست. در E3 ...

ریزر اگر چه شرکت محبوب و پر طرفداری است اما - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محصولاتی مخصوص برای قشر هدف خود یعنی گیمرها می سازد و لپ تاپ های گیمینگ سری Blade نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در E3 امسال، ریزر ورژن آپدیت شده ای از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - لپ تاپ Blade Stealth را ارائه کرد که تقریبا تمام مشکلات موجود در ورژن پیشین را برطرف کرده است.

اولین و مهم ترین اتفاق، تغییر ظاهر دستگاه است. Razer Blade Stealth با لوگوی خاکستری، حالا ظاهری به مراتب حرفه ای تر به خود گرفته و نور زیر دکمه های کیبورد هم حذف شده. ریزر می گوید این تغییرات را صورت داده تا Blade Stealth مخصوص کسانی شود که ظاهری حرفه ای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تر از لپ تاپ خود می خواهند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اما تغییرات به سخت افزار دستگاه هم راه پیدا کرده. این لپ تاپ حالا با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نمایشگر 13.3 - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینچی و رزولوشن 3200 در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 1800 پیکسلی ارائه می شود در حالی که نمایشگر مدل قبلی 12 اینچی 4K  است. حاشیه نمایشگر نیز به نصف کاهش یافته.

ترکپد دستگاه با یک Windows Precision Trackpad جایگزین شده که تجربه استفاده از آن را بهتر می کند. در ورژن قبلی، 16 گیگابایت رم روی بالاترین مدل ارائه می شد اما حالا مدل پایه 16 گیگ رم دارد.

مدل 13.3 اینچی با حافظه 256 گیگابایتی قیمتی 1400 دلاری دارد و قیمت آن با 1 ترابایت حافظه تا 2000 - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دلار بالا می رود. اما مدل 12 اینچ 4K با 512 گیگابایت SSD از 1600 دلار آغاز شده و اگر 1 ترابایت SSD بخواهید باید 2000 دلار بپردازید. همه مدل های لپ تاپ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جدید به Intel Core i7 7500U با سرعت کلاک 2.7 گیگاهرتز و کارت گرافیک Intel HD Graphics 620 مجهز هستند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این لپ تاپ، ریزر هدست Thresher Ultimate را هم برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان نیز معرفی کرد. هدست وایرلس مذکور به یک میکروفون هم مجهز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هست. همین حالا می توان با قیمت 250 دلار هدست Thresher Ultimate را سفارش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone