🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26365.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا شیلد TV پرو رونمایی شد؛ پخش محتوا با هوش مصنوعی و دالبی ویژن

انویدیا از جدیدترین دستگاه پخش محتوای آنلاین خود به نام انویدیا شیلد TV و شیلد TV پرو رونمایی کرده است. این دو ستاپ باکس قرار است جایگزین دستگاه‌ پیشین این کمپانی که چند سال از عمر ...

انویدیا از جدیدترین دستگاه پخش محتوای آنلاین خود به نام انویدیا شیلد TV و شیلد TV پرو رونمایی کرده است. این دو ستاپ باکس قرار است جایگزین دستگاه‌ پیشین این کمپانی که چند سال از عمر آن می‌گذرد شوند.

هر دوی این دستگاه‌ها از چیپست جدید انویدیا تگرا +X1 بهره می‌برند که نسبت به نسل قبلی تنها ۲۵ درصد پیشرفت داشته است. البته در نگاه اول شاید به نظر برسد انویدیا تغییرات خاصی را روی پردازنده‌های این دستگاه‌های استریم انجام نداده است. با این حال انویدیا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - شیلد همواره جزو سریع‌ترین و روان‌ترین دستگاه‌های پخش محتوای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - آنلاین بوده است و آن قدر نیاز به تغییرات بنیادی‌تر در آن دیده نمی‌شد.

بخش عمده تغییرات انویدیا شیلد TV و شیلد TV - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - پرو در نرم‌افزار آن است. این دستگاه‌ها بالاخره از تکنولوژی دالبی ویژن HDR استفاده می‌کنند و همچنین به کمک هوش مصنوعی، قادر خواهند بود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - محتوای HD یا FHD را به رزولوشن‌های نزدیک 4K برساند. انویدیا می‌گوید این کار باعث می‌شود تصاویر شفافیت و دقت بیشتری داشته باشند

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان

از لحاظ ظاهری انویدیا شیلد TV پرو - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - تغییرات چندانی نسبت به قبل نکرده‌ و این دستگاه‌ نیز دیگر با یک کنترلر مخصوص - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - بازی عرضه نمی‌شود. وجه تفاوت نسخه پرو و معمولی به ترکیب مشخصات فنی ۱۶/۳ و ۸/۲ گیگابایتی رم و فضای ذخیره‌سازی داخلی آن‌ها بر می‌گردد. همچنین انویدیا شیلد TV پرو از دو درگاه USB 3.0 استفاده می‌کند و از آن می‌توان به عنوان سرور پخش محتوای پلکس (Plex) نیز استفاده کرد.

انویدیا شیلد TV اما مخصوص افراد معمولی‌تر است و ظاهری بسیار ساده دارد. این دستگاه تنها - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - یک پورت LAN دارد و می‌توان فضای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - ذخیره‌سازی آن را با کارت میکرو اس‌دی افزایش داد. وجود هیچ گونه درگاه USB را نیز نباید از یاد ببرید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان

هر دوی این دستگاه‌ها از یک ریموت کنترل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - بروز شده استفاده می‌کنند که علاوه بر دکمه‌های معمول دستگاه‌های پخش محتوای اندروید TV، از دکمه‌های جستجوی صوتی، روشن و خاموش و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - نیز بهره‌ می‌برند. همچنین یک دکمه مخصوص شخصی‌سازی سخت‌افزار و دکمه مخصوص نتفلیکس نیز روی این ریموت به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - چشم می‌خورد.

هر دوی این دستگاه‌ها آخرین نسخه از اندروید TV یا همان نسخه ۹ را دارند که می‌توانید از امروز با پرداخت قیمت ۱۴۹ دلار برای نسخه معمولی و ۱۹۹ دلار برای انویدیا شیلد TV پرو، آن‌ها را خریداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone