تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20392.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدافزاری که در کنار ارزکاوی پنهان حملات DDoS هم انجام می‌دهد

بدافزار جدیدی به اسم «لوسیفر» کشف شده که با حمله به تعدادی از حفره‌های امنیتی ویندوز، از سیستم‌های آلوده به عنوان ابزاری برای استخراج رمزارز و حملات DDoS استفاده می‌کند. بر اساس گزارشات به دست ...

بدافزار جدیدی به اسم «لوسیفر» کشف شده که با حمله - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - به تعدادی از حفره‌های امنیتی ویندوز، از سیستم‌های آلوده به عنوان ابزاری برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - استخراج رمزارز و حملات DDoS استفاده می‌کند.

بر اساس گزارشات به دست آمده گروه تحقیقاتی «Palo Alto Networks Unit 42» دو نسخه از بدافزار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - لوسیفر را شناسایی کرده‌اند. هر دوی این بدافزارها با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - نام Satan DDos شناخته می‌شوند، اما گروه تحقیقاتی مورد بحث به خاطر تشابه اسمی با Satan Raas تصمیم گرفته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - نام لوسیفر را برای آن انتخاب کند.

اولین نسخه از این بدافزار پس از دسترسی موفق به آدرس IP واحد فرماندهی و کنترل (C&C) را رمزگشایی کرده و از اطلاعات آن برای ساخت یک شی جهش یافته استفاده کند. پس از آن نیز از کلیدهای رجیستری و تسک‌های زمان‌بندی شده بهره می‌برد تا تشخیص دهد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - آیا در هر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - کدام از آن کلیدها داده‌هایی مربوط به استخراج رمزارز ذخیره شده یا نه. در این حین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - لوسیفر سیستم اشکال‌زدایی خودش را فعال کرده و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - از رشته‌های متعددی برای پیاده سازی سیستم استخراج خودش استفاده می‌کند.

لوسیفر از روش‌های متعددی برای انتشار و شیوع بدافزار استفاده می‌کند. تیم تحقیقاتی Unit 42 - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - مشاهده کرده که این بدافزار از تکنیک‌های حمله جستجوی فراگیر برای دسترسی به پورت‌های مختلف استفاده می‌کند و همچنین از تعداد قابل توجهی حفره امنیتی بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران

در کنار حمله جستجوی فراگیر به بخش‌های مختلف، بدافزار از سیستم تکثیر اختصاصی خودش هم استفاده می‌کند. برای آلوده سازی شبکه داخلی، این بدافزار وارد هر بخش شده و هنگامی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - که پورت باز است ابزارهای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - خودش را اجرا می‌کند. بعد از دسترسی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - موفقیت آمیز، از گواهی اولیه برای انتشار بدافزار استفاده می‌شود.

بعد از این ماجرا، لوسیفر وارد چرخه‌ای بی‌نهایت شده تا به صورت دائمی با سرویس C&C در ارتباط - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - باشد. برقراری این ارتباط به معنای آن است که بدافزار می‌تواند به خوبی فعالیت‌های استخراجی و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - حملات DDoS خودش را مدیریت کرده و ساختارش را مدام ترمیم کند.

هر دو نسخه لوسیفر عملکردی نسبتا مشابه با یکدیگر دارند؛ این بدافزار به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - خوبی الزام حیاتی به‌روز‌رسانی سیستم‌های امنیتی سازمان‌های مختلف را نشان می‌دهد. آنها می‌توانند از تمام آسیب پذیری‌ها و حفره‌های امینیتی سیستم‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بابلسر استان مازندران - مدیریتی نهایت بهره را برده و به عملکرد کلی سیستم صدمه وارد کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone