🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36008.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پوست‌ مالتی تاچ بدن انسان را به کنترلر‌هایی از راه دور تبدیل می‌کند

محققان دانشگاه سارلند آلمان در سال ۲۰۱۵ میلادی موفق شدند که برچسب‌های iSkin را به بازار عرضه کنند که با استفاده از آنها کاربر می‌توانست گجت‌های موبایلی را کنترل کند. اکنون این تکنولوژی آن چنان پیشرفت داشته ...

محققان دانشگاه سارلند - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آلمان در سال ۲۰۱۵ میلادی موفق شدند که برچسب‌های iSkin را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به بازار عرضه کنند که با استفاده از آنها کاربر می‌توانست گجت‌های موبایلی را کنترل کند. اکنون این تکنولوژی آن چنان پیشرفت داشته که به ساخت محصول جدیدی به نام پوست مالتی تاچ منجر شده.

این پوست مالتی تاچ بدین شکل ساخته می‌شود که ابتدا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مدارها روی یک لایه از پلاستیک PET (پلی‌اتیلن ترفتالات) پرینت می‌شود. سپس این پلاستیک روی هر قسمت از بدن نظیر پشت گوش یا روی دست نصب می‌شوند و کاربر می‌تواند - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با لمس آنها وسایل دیگر را کنترل کند.تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

پوست‌ مالتی تاچ را می‌توان به صورت دو - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بعدی نیز استفاده نمود؛ بدین صورت که می‌توان با نصب دو سری الکترود در ستون یا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سطر مختلف، یک نمودار تشکیل داد تا به راحتی دو مشخصه را به صورت همزمان کنترل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نمود.

هر قسمت از این پوست‌ها در واقع به یک میکرو چیپست کنترلر لمسی وصل شده‌اند که آن نیز به یک میکرو کامپیوتر کوچک رزبری پای زیرو متصل شده است.تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

نحوه‌ی عملکرد این پوست‌ها بدین شکل است که چیپست تعبیه شده در آن به طور مداوم ظرفیت الکتریکی را در تمامی سطح آن می‌سنجند. زمانی که کاربر نقطه‌ای از این پوست را لمس می‌کند، نوک انگشتانش جریان الکترکی ایجاد کرده و قسمتی از ظرفیت شارژ شده از آن خارج می‌شود. چیپست یاد شده این تغییر در ظرفیت الکتریکی را سنجیده و محل لمس انگشت را تشخیص می‌دهد. جیپست - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یاد شده با استفاده از همین مکانیزم، قادر است که چندین تماس - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - همزمان را سنجیده و آنها را تشخیص دهد.

با توجه به سیستم به کار رفته در این پوست‌های مالتی تاچ، آنها می‌توانند سیگنال‌های گوناگونی بر اساس مدل لمس متفاوتشان به گجت‌های دیگر بفرستند.

تا به حال محققان موفق شده‌اند که ۴ تکنیک متفاوت برای این کنترلر‌های لمسی پیدا کنند. برای مثال با استفاده از این پوست دستبندی ساخته شده که‌ می‌توان با استفاده از آن رنگ و شدت نور لامپ‌ها را کنترل کرد. ضمن اینکه پژوهشگران موفق شده‌اند که با چسباندن این پوست پشت گوش، کنترلری شبیه به هدست بسازند که می‌تواند دستگاه‌های پخش موسیقی را کنترل کند. تعویض آهنگ، قطع و وصل کردن موسیقی، تنظیم سطح صدا از فعالیت‌هایی به شمار می‌رود که این کنترلر انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone