🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  4. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36028.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک با تاسیس بخش بلاکچین چه هدفی را دنبال می کند

فیسبوک در ادامه تغییرات در روند اجرایی خود به دنبال راه اندازی بخش ویژه تحقیق و توسعه بلاکچین است. چهار ماه قبل مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک با انتشار پستی از مسئولان کمپانی متبوعش خواسته بود ...

فیسبوک در ادامه تغییرات در روند اجرایی خود به دنبال راه اندازی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بخش ویژه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تحقیق و توسعه بلاکچین است.

چهار ماه قبل مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک با انتشار پستی از مسئولان کمپانی متبوعش خواسته بود جنبه های مثبت و منفی ارزهای مجازی را مورد بررسی عمیق قرار دهند.

این کمپانی هنوز اطلاعات چندانی را درباره این بخش ارائه نکرده اما برخی عقیده دارند که احتمالا از این فناوری برای ذخیره داده های رمزنگاری شده، فراهم کردن امنیت بیشتر یا حتی راه اندازی ارزمجازی مختص خود بهره خواهد برد.

سرپرستی گروه تحقیق و توسعه بلاکچین بر عهده «دیوید مارکوس»، معاون محصولات پیام رسانی و نظارت بر مسنجر فیسبوک قرار خواهد داشت. مارکوس که سابقه مدیریت PayPal را هم در کارنامه دارد، در زمینه سیستم های پرداخت مهارت بالایی داشته و در حال حاضر عضو هیئت مدیره مرکز تبادل ارزهای مجازی Coinbase است. او در صفحه فیسبوک خود نوشته است:

پس از حدود چهار سال مدیریت در مسنجر، تصمیم گرفتم به سراغ چالشی جدید گرفته و گروهی را برای بررسی بهترین راه های استفاده از مزیت های فناوری بلاکچین تشکیل دهم.

«کوین ویل»، معاون فعلی اینستاگرام هم برای پیوستن به تیم بلاکچین از پست قبلی خود دست خواهد کشید. تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این کمپانی در حالی تغییرات گسترده در تیم مدیریتی و سازماندهی را در دستور کار خود قرار داده که تنها یک ماه از حضور زاکربرگ در کنگره برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مورد رسوایی «کمبریج آنالیتیکا» می گذرد.

این رسوایی در حالی رخ داد که مدیر عامل فیسبوک در اوایل سال جاری میلادی از تلاش برای ایجاد انقلاب در این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پلتفرم اجتماعی و کاهش انتشار اخبار دروغین در آن برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی خبر داده بود.

در صورتی که فیسبوک از بلاکچین به عنوان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ابزاری برای ایجاد تحول اساسی در ساختار خود بهره ببرد، احتمالا مقامات دولتی این کمپانی را بیش از پیش زیر ذره بین قرار خواهند داد.

در روزهای اخیر شرکت ژاپنی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ارائه دهنده اپلیکیشن پیام رسان لاین هم از برنامه ریزی برای ایجاد بلاکچین اختصاصی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به منظور توسعه اپ های غیرمتمرکز و بهبود پلتفرم خود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خبر داده بود.

- تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone