🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36014.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اشتباه عجیب خودروی خودران اوبر در تشخیص عابر پیاده

طبق اطلاعات منتشر شده، یکی از دلایل سوانحی که پیش از این برای خودروی خودران اوبر پیش آمده مربوط به نرم افزار خاص آن است که باید دقیقا تشخیص بدهد که به چه چیزی اهمیت ...

طبق اطلاعات منتشر شده، یکی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از دلایل سوانحی که پیش از این برای خودروی خودران اوبر پیش آمده مربوط به نرم افزار خاص آن است که باید دقیقا تشخیص بدهد که به چه چیزی اهمیت بدهد و از چه چیزی صرف نظر کند.

به همین دلیل اکثر افراد اشتباه را به گردن سیستم اوبر می اندازد. هرچند هیچ وقت دلیل دیگری وجود نداشته است که سیستم اوبر را از اشتباه مبرا کند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

با توجه به سیستم های بینایی و پشتیبانی که بر روی خودروهای تمام خودرانی همچون خودروی اوبر متصل شده است غیر ممکن به نظر می رسد که سیستم از تشخیص مهم ترین چیز یعنی یک انسان چشم پوشی کند. Elaine Herzberg که دقیقا در مقابل Lidar و دوربین های اوبر در حال عبور بود، خودروی اوبر به او می زند. زنگ هشدار پیش از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برخورد به صدا در نیامده بود و خودرو بدون هرگونه ترمزگیری در کنار بی توجهی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - راننده ایمنی، باعث مرگ  Herzberg شد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

به همین دلیل تنها دلایل منطقی که می تواند این اتفاق را توجیح کند:

1.خطا در بخش تشخیص سیستم، که هرزبرگ و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دوچرخه او را به عنوان یک عابر پیاده تشخیص نداده است. به همین دلیل سیستم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از تشخیص دوچرخه و انسان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عاجز  بوده است.

2.دلیل این خطا نیازمند منطق بالاتری است که باعث می شود به این فکر کنیم که سیستم دقیقا باید چه چیزی را ارجح تر تشخیص دهد و درمورد آن چه کار کند.

برای یک موتور که کنار خیابان پارک شده است قاعدتا نیازی برای کم کردن سرعت وجود ندارد. اما حرکت دقیقا در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جلوی خودرو نیازمند یک واکنش سریع است.

به همین دلیل انسان با قابلیت تصمیم گیری خود مانع از برخورد با هر نوع جسمی می شود.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

طبق اعلام شرکت اوبر گزینه شماره 2 دلیل این سانحه بوده است. به گونه ای که سیستم به صورتی تنظیم شده بود که از چیزهای مختلفی صرف نظر کند.

به نظر می رسد هرزبرگ توسط سیستم تشخیص داده شده است که یک انسان است - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اما سیستم از او - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - صرف نظر کرده و آن را نادیده گرفته است.

مسئله ای که اصلا قابل قبول نیست.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

خودروهای خودران به سیستم های فرا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انسانی تجهیز شده اند تا بسیار دقیق تر از یک انسان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عمل کنند. lidar هایی که تا صدها فوت در تاریکی مطلق را تحت پوشش خود در می آورند. تشخیص شی که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بیش از ده ها خودرو و عابر پیاده را در کسری از ثانیه تشخیص می دهد. رادار هایی که تمامی اطراف خودرو و جاده را بی وقفه در حال نظاره هستند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اما تمامی این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - موارد همانند یک انسان به مغز سیستم وابسته است. واحد پردازش مرکزی که اطلاعات را از دوربین ها دیگر سنسورها دریافت می کند و با - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در کنار هم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قرار دادن آن یک تصویر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - واقعی برای خود ترسیم می کند و بر اساس آن تصویر واقعی تصمیم گیری می کند.

این با اختلاف بسیار زیاد سخت ترین بخشی است که برای یک وسیله نقلیه همچون خودرو می توان ساخت.

هرچقدر که شما چشم های قدرتمندی داشته باشید، وقتی ذهن شما توانایی تصویر سازی نداشته باشد و نداند که چگونه باید به آن واکنش نشان دهد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

شرکت اوبر بیانیه ای را در این باره صادر کرده است اما نظری درمورد مطالبی که برایتان گفته - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ایم نداده است.

ما در تحقیقات خود با سازمان NTSB(ستاد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ملی ایمنی  حمل و نقل ایالات متحده آمریکا) همکاری فعالانه ای داریم. - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این خارج از عرف و ادب خواهد بود که به فرآیند و میزان اعتمادی که ما با NTSB ساخته ایم، خدشه ای وارد شد.

ما نمی توانیم تنها یک مورد خاص را دلیل حادثه اعلام کنیم. در عین حال ما در حال بررسی ایمنی در برنامه خودروی خودرانمان به صورت از بالا به پایین هستیم. به همین دلیل رئیس پیشین این سازمان را برای توصیه های مهم ایمنی جذب کرده ایم.

ما در حال بررسی همه چیز هستیم. از ایمنی سیستم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تا آموزش هایی که به اپراتور خودرو می دهیم و امیدواریم که به زودی خبرهای جدیدی از ما بخوانید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

از آن جایی که این حادثه یک مورد بی سابقه است. NTSB و دیگر نهادهای درگیر، در این مورد خاص کوتاه نخواهند آمد، به همین دلیل خبرهای مربوط به این صانحه و عواقب آن توسط اوبر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جلوگیری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کرامت نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
حقیقتش ما همیشه برای تعمیر جارو برقی خودمون برای شرکت تعمیرچی مراجعه می‌کردیم، اما این یکی از بده‌ترین تجربیاتمون بود. آیا این امکان پذیره که چندین بار تعمیر شده و هیچ بهبودی ندیده؟ به نظرم خیلی هم پوچ و بیخود بود و نمی‌تونم از خدمات این شرکت راضی باشم. فکر نمی‌کنم دوباره برای تعمیر جارو برقی خودم به اینجا مراجعه کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone