🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36021.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نمایش پهپاد‌های چینی رکوردشکنی کرد [تماشا کنید]

هفته‌ی گذشته ساکنین شهر شی‌آن پایتخت استان شاآنشی، نمایشی زیبا از پرواز پهپادها را مشاهده کردند. این نمایش زیبا  بسیار بزرگتر از نمایشی بود که اینتل در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ برگزار کرده ...

هفته‌ی گذشته ساکنین شهر شی‌آن پایتخت استان شاآنشی، نمایشی زیبا از پرواز پهپادها را مشاهده کردند. این نمایش زیبا  بسیار بزرگتر از نمایشی بود که اینتل در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ برگزار کرده بود. اینتل توانسته بود با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلپایگان استان اصفهان - به پرواز در آوردن ۱۲۱۸ پهپاد‌، نمایش خارق العاده‌ای را رقم زند. اما نمایش پهپاد‌های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلپایگان استان اصفهان - چینی در شهر شی‌آن موفق شد از لحاظ تعداد پهپاد به نمایش گذاشته شده، رکورد مراسم اینتل را نیز بشکند.

به گزارش رسانه‌های چینی، این شاهکار ۱۳ دقیقه‌ای به پرواز درآمدن همزمان ۱۵۶ پهپاد در آسمان شهر مذکور، تبدیل به بزرگترین مراسمی شد که طی آن بیشترین تعداد پهپاد ایفای نقش کرده و به آسمان رفته بودند.

برای آنکه نمایش پهپاد‌های چینی رکورد بزند لازم بود که پهپاد‌های موجود در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلپایگان استان اصفهان - آن ، همگی از نوع کوادکوپتر باشند و تمامی آنها حداقل یک دقیقه در آسمان بمانند. پهپاد‌های به کار رفته در این مراسم برای اجرای نمایش نوری مجهز شده بودند و نرم افزاری مخصوص برای کنترلشان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلپایگان استان اصفهان - استفاده می‌شد. بدین شکل مسئولین کنترل کننده‌ی این مراسم قادر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلپایگان استان اصفهان - بودند که ۱۶ شکل مختلف سه بعدی را در آسمان ساخته و به نمایش بگذارند.

کارشناسان معتقدند که جمعیت حاضر در مراسم‌های این چنینی و سیگنال‌های قوی موبایل‌هایش، مشکل اساسی در کنترل پهپاد‌ها ایجاد می‌کند که مسلماً کار را به شدت سخت می‌کند. این مسئله اثبات هم شد چرا که در مراسم اصلی، بسیاری از درون‌ها به همین علت از کنترل خارج شدند و بر زمین افتادند.

پیش از این نیز شهری در روسیه به نام Ulan-Ude میزبان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلپایگان استان اصفهان - نمایش آزمایشی یک سیستم بسته‌های پستی پهپاد محور بود اما اولین پرواز آزمایشی این پهپاد‌های پستی طبق برنامه پیش نرفت. مسئولین ادعا کردند که وجود ۱۰۰ ها سینگال وای فای فعال پیرامون این منطقه موجب شد که در سیستم های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلپایگان استان اصفهان - کنترلی پهپاد مربوطه مشکل ایجاد شده و هدایت هوشمندانه این گجت محقق نگردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone