🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  3. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36003.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هرآنچه از کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ مایکروسافت انتظار داریم

مایکروسافت بیلد یا همان کنفرانس سالانه ردموندی ها برای توسعه دهندگان در تاریخ ۷ می ۲۰۱۸ مصادف با ۱۷ام اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا ۱۹ام ادامه پیدا می کند. این رویداد بزرگ که ...

مایکروسافت بیلد یا همان کنفرانس سالانه ردموندی ها برای توسعه دهندگان در تاریخ ۷ می ۲۰۱۸ مصادف با ۱۷ام اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا ۱۹ام ادامه پیدا می کند.

این رویداد بزرگ که همه ساله بالغ بر ۶۰۰۰ توسعه دهنده را از سرتاسر دنیا گرد هم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می آورد در مقر اصلی مایکروسافت واقع در ردموند واشنگتن برگزار می شود و محتوای آن همانطور که از نامش پیداست بیشتر مطلوب دل توسعه دهندگان است.

لذا نمی توان انتظار داشت که در این مراسم از محصولاتی نظیر ویندوز، سرفس یا سخت افزارهای تولیدی این کمپانی خبری به گوش برسد هرچند که در سال های قبل مایکروسافت از این تریبون برای اعلام خبرهای بسیار مهم در رابطه با سیستم عامل محبوب خود استفاده کرد اما بعید به نظر می رسد که امسال شاهد این اتفاق باشیم.

انتظار معرفی سرفس را - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نداشته باشید

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

مایکروسافت هیچگاه در سال های گذشته محصول قابل توجهی از خانواده سرفس را در این رویداد به مخاطبانش معرفی نکرده و به همین خاطر انتظار می رود که امسال نیز همینطور باشد. در حال حاضر دو عضو رقابتی از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این خانواده یعنی سرفس بوک ۲ و سرفس پرو در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بازار موجود هستند و هنوز نیاز به معرفی عضو تازه احساس نمی شود. بنابراین بعید به نظر می رسد که تا قبل از پاییز امسال خبر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تازه ای در این باره بشنویم.

البته اینکه شرکت ردموندی در جریان این کنفرانس خبرهای دست اولی در رابطه با سرفس های آتی در اختیارمان بگذارد چندان هم دور از ذهن نیست. چه بسا در این رویداد حرف از سرفس فون هم به میان بیاید چراکه توسعه دهندگان به شدت علاقمند هستند در رابطه با این موبایل بیشتر بدانند.

در مورد خود رویداد بیلد باید بگوییم که کنفرانسی به شدت تخصصی برای توسعه دهندگان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است و بلیط های شرکت در آن از رقم پایه ۲۵۰۰ دلار به بالا در اختیار علاقمندان قرار می گیرند. با این حال اختصاص دادن بخش اعظمی از زمان این کنفرانس به محصولی که تاثیر چندانی روی کدنویسی توسعه دهندگان برای محصولات مایکروسافت ندارد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چندان هم عقلانی به نظر نمی آید.

خبرهای تازه از کدنویسی در راه است

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

مایکروسافت دو نطق مجزا را برای بیلد امسال در نظر گرفته؛ نخستین نطق در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ارائه می شود و دومین نطق در ۱۸ام - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که البته هر دوی آنها نیز راس ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران آغاز می شوند و انتظار می - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رود که هر دویشان نیز اغواکننده باشند چراکه مایکروسافت همواره از این فرصت برای معرفی تکنولوژی های جدید یا طرح های مفهومی آینده اش بهره می گیرد. در این رویداد همچنین طبق سنوات گذشته شاهد جلسه کدنویسی زنده خواهیم بود که عموما برای خبرنگاران کسل کننده است.

تمرکز بیشتر روی هوش مصنوعی

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در سال های اخیر مایکروسافت به وفور از این تکنولوژی در محصولات خود استفاده کرده است و حالا انتظار می رود که خبرهای تازه ای در رابطه با Windows ML یا پلتفرم یادگیری ماشینی این شرکت که همراه با آپدیت ماه گذشته ویندوز ۱۰ ارائه گردید در جریان کنفرانس بیلد به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سمع و نظر حضار برسد.

این پلتفرم به توسعه دهندگان امکان می دهد هوش مصنوعی از پیش آموزش دیده مایکروسافت را در اپ های خود (که به صورت لوکال یا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از طریق پلتفرم آژور قابل اجرا هستند) به خدمت بگیرند. Windows ML همچنین می تواند از توان پردازشی ارتقاء یافته GPUها - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یا واحدهای پردازش گرافیکی کامپیوترها کمک بگیرد.

مایکروسافت تلاش مضاعفی را برای استفاده از هوش مصنوعی در محصولات مصرفی خود به کار گرفته. دستیار مجازی این شرکت به نام کورتانا مرتبا باهوش و باهوش تر می شود. هوش مصنوعی همچنین نقشی کلیدی در اپ ترجمه این کمپانی دارد که حالا حتی به صورت آفلاین نیز کارش را به درستی انجام می دهد.

چت بات مایکروسافت به نام Xiaolce هم حالا با کمک این تکنولوژی بیشتر شبیه به انسان صحبت می کند و دیگر نمی توان آن را کامپیوتری با قابلیت ارائه نتایج جستجو به صورت صوتی دانست.

ویندوز ۱۰ و مایکروسافت گراف

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
ویندوز ۱۰

قابلیت تایم لاین ویندوز ۱۰ علاوه بر اینکه امکان دنبال کردن فعالیت ها در پی سی را برای - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کاربران فراهم می نمود بلکه یکسان سازی آنها در اندروید و آیفون را هم میسر کرد. تا به امروز البته کاربران صرفا میتوانستند هیستوری مرورگر اج خود و همچنین اپ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های آفیس ۳۶۵ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و اندروید - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را یکسان سازی کنند اما طبق - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اخباری که اخیرا در این باره منتشر شده میتوان مطمئن بود که قابلیت های تایم لاین به ورای این نقطه خواهد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رسید.

بنابراین میتوان انتظار داشت که در جریان کنفرانس بیلد خبرهای بیشتری در این باره منتشر شود ضمن اینکه خواهیم دانست مایکروسافت گراف (که پیشرفت شما را ذخیره سازی میکند) دستخوش چه تغییراتی می گردد. اما جالب ترین بخش احتمالا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - توضیحاتی است که مایکروسافت در خصوص نحوه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تعامل تایم لاین با iOS ارائه می دهد که هم اکنون با محدودیت های زیادی همراه است.

البته پیش بینی می شود که در جریان بیلد ۲۰۱۸ خبرهای بیشتری در رابطه با  قابلیت های احتمالی در دست توسعه برای ویندوز ۱۰ ارائه گردد. اگر خاطرتان باشد مایکروسافت متعهد شده که به صورت مستمر ویندوز ۱۰ را به روز رسانی نماید و دیگر به ارائه آپدیت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های سالانه برای آن بسنده نکند. بنابراین می توان امیدوار بود که خبرهای تازه ای در رابطه با Sets ارائه شود؛ همان ویژگی تجربی که به شما - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - امکان می دهد اپلیکیشن ها را در تب ها گشوده و درست مانند مرورگرهای تحت وب از آنها استفاده نمایید.

البته اشاره کنیم که مایکروسافت از زمان رونمایی Sets در سال قبل تا کنون - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اطلاعات زیادی در رابطه با آن ارائه نکرده اما اگر قرار باشد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - توسعه دهندگان آن را در اپ های خود - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به کار ببرند ضروریست که اطلاعات بیشتری در رابطه با آن در اختیار داشته باشند.

از تکنولوژی واقعیت ترکیبی مایکروسافت چه خبر؟

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

از سال قبل که مایکروسافت تکنولوژی واقعیت ترکیبی خود را به همراه چندین هدست پشتیبانی کننده از آن (محصول شرکت هایی نظیر اچ پی، ایسر و سامسونگ) معرفی کرد تا به امروز خبر زیادی از این فناوری به دست نیامده و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نمیدانیم پیشرفت شرکت ردموندی در این زمینه تا چه اندازه بوده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است.

در کنفرانس بیلد، مایکروسافت شانس - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دیگری پیدا می کند تا توسعه دهندگان را متقاعد به ساختن محتوای اختصاصی براساس این فناوری نماید.

مایکروسافت آژور

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

با نگاهی به گزارشات مالی اخیر مایکروسافت یک نکته بر همگان روشن می شود: کسب و کار کلاود مایکروسافت در سال های اخیر مرتبا بزرگ و بزرگ تر شده است. بنابراین تردیدی نداشته باشید که این شرکت بخش اعظمی از زمان کنفرانس بیلد را به صحبت در این باره می پردازد تا در حد توانش آژور را برای توسعه دهندگان بهینه سازی نماید.

البته تلاش های مایکروسافت در این زمینه تا حدود زیادی از دید مصرف کنندگان پنهان می ماند و در عوض این برندها و سازمان هستند که از آن منتفع می شوند و می توانند مطمئن باشند که اپلیکیشن ها و سرویس های آنلاین شان بدون کمترین اختلالی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone