🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36026.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام از همین حالا چیپست هایش را برای اندروید پی بهینه سازی کرده است

در حالی که چند ساعت بیشتر از معرفی نسخه بتای اندروید پی نگذشته، کمپانی کوالکام اعلام کرد چیپست های خود را برای این سیستم عامل بهینه کرده است. کوالکام یکی از بزرگترین تامین کننده های ...

در حالی که چند ساعت بیشتر از معرفی نسخه بتای اندروید پی نگذشته، کمپانی کوالکام اعلام - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - کرد چیپست های خود را برای این سیستم عامل بهینه کرده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - است.

کوالکام - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - یکی از بزرگترین تامین کننده های چیپست در موبایل های اندرویدی است و به همین خاطر سازگاری محصولات این کمپانی با نسخه های جدید سیستم عامل تاثیر به سزایی در افزایش سرعت به روز رسانی موبایل ها خواهد داشت.

از اینرو گوگل پیش از رونمایی از نسخه بتای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - اندروید پی، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - نسخه ای از آن را در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - اختیار کوالکام قرار داده و این شرکت نیز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - از همین حالا چیپست های اسنپدراگون ۸۴۵، ۶۶۰ و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - ۶۳۶ را برای آن بهینه سازی کرده است.تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران

این همکاری در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - قالب پروژه Treble صورت گرفته که با پیاده سازی تغییرات عمده در معماری فریم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - ورک به دنبال ارائه سریعتر به روزرسانی ها است.

گوگل مدعی است پروژه Treble بزرگترین تغییر در معماری اندروید تا کنون است، چرا که کدهای مربوط به سخت افزار و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - تولید کنندگان چیپست، مانند سامسونگ و کوالکام را، از کدهای سیستم عامل جدا خواهد کرد؛ همین امر باعث می شود تولیدکنندگان تلفن های هوشمند صرفاً با بروزرسانی کدهای مربوط به OS و بدون نیاز به دستکاری بخش مربوط به چیپست، آپدیت مورد نظر را عرضه کنند.

«دیو بورک»، معاون بخش مهندسی گوگل در رابطه با این همکاری می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - گوید:

از همکاری با کوالکام برای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - پیاده سازی اندروید پی در چیست های اسنپدارگون بسیار خوشنودیم چرا که حالا تولیدکنندگان می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - توانند قابلیت های جدید اندروید را سریعتر به دست - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - توسعه دهندگان و کاربران برسانند.

اگرچه برخی شرکت ها از قبیل اسنشال در ارائه بروزرسانی ها سرعت عمل بالایی دارند اما نتایج به دست آمده از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - مشارکت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - این دو کمپانی جای هیچ بهانه ای را برای تاخیر در عرضه به اندروید پی توسط دیگر تولید کنندگان دیگر از قبیل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شهسوار استان مازندران - سامسونگ، ال جی و شیائومی باقی نمی گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر موژان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها سایت ***** جارو برقی پارس خزر توربو 2000 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر یسنا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام دوستان، من هم اینجا هستم و میخوام چند کلمه‌ی خوبی رو در مورد تعمیر جارو برقی پارس خزر 4000 بورا توسط الو بگم. من خودم این خدمات رو تجربه کردم و میتونم با اطمینان بگم که رضایت بالایی از انجام کارشون دارم. فردی که به خونه‌ی من اومد بسیار حرفه‌ای عمل کرد و مشکلات جارو برقی رو به صورت کامل برطرف کرد. البته نکته مثبت دیگه‌ی این شرکت این بود که خدمات رو در محل انجام دادن و نیاز نبود جارو برقی‌مون رو برداریم و بریم یک جای دیگه. کلی خسته‌کننده! در کل، محصول کاری شرکت الو باعث شده من بهشون اعتماد کنم و خدماتشون رو به دوستانمم معرفی کنم. به امید همیشه موفق و پیروز باشند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone