🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  4. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35996.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

به روزسانی جدید ویندوز باعث هنگ کردن برخی کامپیوترها می شود

به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ باعث از کار افتادن گوگل کروم، دستیار مجازی کورتانا و هنگ کردن سیستم می شود. باگ به روزرسانی ویندوز ۱۰ که دوشنبه برای عموم کاربران منتشر شد باعث ابراز نارضایتی ...

به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ باعث از کار افتادن گوگل کروم، دستیار مجازی کورتانا و هنگ کردن سیستم می شود.

باگ به روزرسانی ویندوز ۱۰ که دوشنبه برای عموم کاربران منتشر شد باعث ابراز نارضایتی صدها کاربر در فروم های پشتیبانی مایکروسافت و کروم از قفل شدن تصادفی سیستم شده، یکی از این کاربران مشکل را اینگونه شرح داده است:

همه چیز از کار می افتد و حتی Ctrl Alt Delete نیز کاری از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیش نمی برد، تنها راه حل خاموش کردن فیزیکی سیستم با کلید پاور و روشن کردن مجدد آن است.

مایکروسافت نیز با تایید وجود این مشکل از تلاش برای توسعه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پچ هایی خبر داده که احتمالا سه شنبه منتشر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خواهند شد. به نظر می رسد این مشکل بیشتر کامپیوترهای جدید بهره مند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از گرافیک مجتمع اینتل را درگیر کرده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است.تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربیدر این فروم ها برای حل مشکل به کاربران پیشنهاد شده که در صورت استفاده از لپ تاپ آن را باز و بسته کنند و در صورتی که روی تبلت به این مشکل برخورده اند با سه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بار فشار دادن همزمان کلیدهای کنترل صدا در دو ثانیه صفحه را رفرش کنند. یکی دیگر از راه حل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های احتمالی استفاده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دستور زیر است:

Windows key + Ctrl + Shift + B

این باگ با اجرای برنامه هایی نظیر کروم، استفاده از برخی قابلیت های این اپ ها، به صورت تصادفی رخ داده و حتی شامل سیستم های سرفس خود مایکروسافت نیز می شود.

از آنجایی که کروم با در اختیار داشتن ۶۶ درصد از بازار مرورگرهای دسکتاپ، یکی از محبوب ترین اپ ها در ویندوز است، دلایل عدم رفع مشکلات احتمالی پیش از انتشار ویندوز - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مشخص نیست چرا که گزارشات مربوط به این باگ یک ماه قبل توسط تسترهای سرویس ویندوز اینسایدر ارائه شده بود.

مایکروسافت در روزهای آخر انتشار به روزرسانی جدید، به خاطر پیدا شدن باگی که کارایی سیستم را با مشکل مواجه می کرد ارائه آن را به تاخیر انداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone