🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35995.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

طرح ترافیک 97 با یک فرصت ارشادی‌ آغاز شد

طرح جدید ترافیک 97 از صبح امروز اجرایی شد اما نواقص این طرح تازه به میدان آمده آنقدر زیاد است که بسیاری از شهروندان مخصوصا سهمیه بگیران ترجیح می‌دهند خودروهای‎شان را وارد محدوده طرح نکنند. ...

طرح جدید ترافیک 97 از صبح امروز اجرایی شد اما نواقص این طرح تازه به میدان آمده آنقدر زیاد است که بسیاری از شهروندان مخصوصا سهمیه بگیران ترجیح می‌دهند خودروهای‎شان را وارد محدوده طرح نکنند.

اصرار شهرداری به اجرای طرح جدید ترافیکی در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نبود شهردار مشکلات عدیده‌ای به وجود آورد که پیش آمد آنها دور از ذهن نبود. برای مثال قرار است در طرح جدید برای امسال 103 هزار مجوز ورود به طرح صادر شود که 63 هزار مجوز آن مربوط به سهمیه بگیران است اما تا روز قبل خبری از تعداد مجوزهای تائید شده نبود و تنها تعداد اندکی از سهمیه بگیران پیامک تائیدیه مجوز ورود به طرح را دریافت کرده بودند. یعنی سهمیه بگیرانی که می‌توانستند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه کمتر مجوز سالانه ورود به طرح را داشته باشند، تکلیف‌شان مشخص نیست و درصورتیکه خودشان وارد محدوده شود باید جریمه بپردازند.

ارشاد برای یک بار تخلف

قرار است تا پایان اردبیهشت ماه طرح جدید ترافیک به صورت ارشادی اجرا شود و برای کسانی که فقط یکبار بدون داشتن مجوز و پرداخت عوارض وارد طرح شده‌اند، پیامک ارسال شود؛ که نهایتا تا 31 اردیبهشت ماه به سایت مراجعه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و با شارژ حساب شهروندی خود، عوارض ورود به طرح را پرداخت کنند. در غیر این صورت جریمه خواهند شد. منتها طرح ارشادی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تنها یک بار شامل حال افراد می‌شود و اگر فردی دوبار و بیشتر بدون مجوز و پرداخت عوارض وارد محدوده شود، جریمه خواهد شد.

عوارض ورود به طرح را کم کنید

اگر سهمیه ندارید و معابر محدوده طرح جزو مسیرهای روزانه شماست، اول از همه سعی کنید استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در اولویت خود قرار دهید و اگر اصرار به استفاده از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خودرو شخصی‌تان دارید تلاش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنید تا معاینه‌فنی برتر دریافت کنید، چون عوارض تردد در طرح را کاهش می‌دهد ضمن آنکه ساعات اجرای طرح ترافیک دو ساعت افزایش یافته و از 6:30 صبح - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به 19 بعد از ظهر رسیده است. البته پنجشنبه و جمعه طرح ترافیک اجرا نمی‌شود. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - همچنین شهروندان عادی باید - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حداکثر شارژ یک روز کامل یعنی 36هزار تومان را در حسابشان داشته باشند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

جریمه ورود غیرمجاز به طرح فعلا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شناور است

جریمه و مبلغ آن هم محل مناقشه است، چراکه متخلفان بر اساس آنچه که شهرداری تهران اعلام کرده، حداکثر ۶۳۲۰۰ تومان جریمه خواهند شد ولی آنطور  که سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:

«هم اکنون با توجه به اینکه زیرساخت‌ها آماده نیست جریمه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ورود به این طرح روزانه همان 20 هزرا تومان است - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و علاوه بر آن افرادی که جریمه می شوند باید عوارض استفاده از طرح را نیز پرداخت کنند اما در آینده با تکمیل زیرساخت‌ها به ازای هر ساعت، متخلفان 20 هزار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تومان جریمه خواهند شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone