🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36017.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر زنده و مشخصاتی از شیائومی می 7 منتشر شد

اخیراً عکس‌های واقعی جدیدی از گوشی شیائومی می 7 منتشر شده که مشخصاتی از آن را نیز فاش کرده است. اگر این تصاویر به پرچمدار بعدی شیائومی اختصاص داشته باشد، در واقع بهترین عکس‌هایی است ...

اخیراً عکس‌های واقعی جدیدی از گوشی شیائومی می 7 منتشر شده که مشخصاتی از آن را نیز فاش کرده است. اگر این تصاویر به پرچمدار بعدی شیائومی اختصاص داشته - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران - باشد، در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران - واقع بهترین عکس‌هایی است که از این موبایل تا به حال بدست آمده.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران

اگر در این عکس‌ها به صفحه‌ نمایش موبایل یاد شده نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در بالای آن یک بریدگی کوچک تعبیه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران - شده که بسیار به بریدگی نمایشگر آیفون 10 شباهت دارد.

این روزها وجود بریدگی در نمایشگر دیگر چندان غیر منتظره نیست چرا که تولیدکنندگان زیادی از این ویژگی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران - بهره می‌برند تا سنسور‌های مورد نیاز موبایل را در آن تعبیه کنند. حال به نظر میرسد که بریدگی نمایشگر شیائومی می 7 بسیار گسترده تر از همین ویژگی در هواوی P20 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران - باشد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران

این موبایل از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد اما حاشیه‌ی پایینی صفحه نمایشش قدری از دیگر حاشیه‌ها بزرگتر است و تمامی کلید‌های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران - فیزیکی در سمت راست این گوشی تعبیه شده‌اند. در بدنه‌ی پشتی این موبایل علاوه بر لوگوی شیائومی، یک دوربین دوگانه عمودی به همراه فلش ال ای دی تعبیه شده و حضور حسگر اثر انگشت در این محل، شایعات قبلی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران - مبنی بر استفاده شیائومی می 7 ‌از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را به کلی رد می‌کند.

در عکس دیگری که به پرچمدار بعدی شیائومی نسبت داده شده، دو موبایل دیده می‌شود که ظاهری شبیه به یکدیگر داشته و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران - تنها از لحاظ اندازه با یکدیگر تفاوت دارند. این مسئله موجب شده که کارشناسان گمان برند این دو موبایل در واقع شیائومی می 7 و می 7 پلاس هستند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران - که کنار هم قرار داده شده‌اند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران

در تصویری دیگر صفحه‌ی مشخصات گوشی یاد شده به چشم می‌خورد که نشان می دهد این موبایل از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌برد. با اینکه اندازه‌‌ی صفحه نمایش در این صفحه ذکر نشده اما به نظر می‌رسد در گوشی مذکور یک نمایشگر  ۵.۶ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ و رزولوشن +Full HD (یا ۱۰۸۰*۲۲۲۰ پیکسل) تعبیه شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چالیک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
اطراف 17 شهریور گلوگاه خدمات دارید
پاسخ: بله در 17 شهریور شهر گلوگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone