🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  2. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36019.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

باگ نقطه سیاه موجب هنگ کردن آیفون و آیپد می شود

به تازگی باگ جدید «نقطه سیاه» در چهارمین بتای iOS 11.4 و نیز iOS 11.3 کشف شده که می تواند منجر به هنگ کردن آیفون ها و آیپدها شود با دریافت پیام های مخرب شود. پیش ...

به تازگی باگ جدید «نقطه سیاه» در چهارمین بتای iOS 11.4 و نیز iOS 11.3 کشف شده که می تواند منجر به هنگ کردن آیفون ها و آیپدها شود با دریافت پیام های مخرب شود.

پیش از این باگ مورد بحث روی گوشی های اندرویدی مشاهده شده بود. برخی از کاربران ادعا کرده بودند که پیامی حاوی کدهای یونی کد ویژه ای را دریافت کرده اند که با لمس آن گوشی موبایلشان هنگ می کند.

با این حال نقطه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - سیاه روی آیفون به گونه متفاوتی عمل می کند. هنگامی که کاربران پیامی حاوی این باگ را دریافت کرده و آن را لمس می کنند، برنامه پیام رسان گوشی آنها هنگ می کند.

دلیل هنگ کردن گوشی ها با لمس کاراکترهای مذکور، در رشته های حاوی هزاران کاراکتر یونی کد درون آنها نهفته است. هنگامی که کاربر کاراکتر را لمس می کند، پردازنده دستگاه در چرخه های نزدیک به بی نهایت شروع به تلاش برای پردازش آنها می کند. در صورتی که این کاراکترها به پیام رسان گوشی ارسال شود، هرگاه که کاربر بخواهد پیام را بخواند، دستگاه او هنگ می کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان
قبلاً - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - مشابه این باگ روی واتس اپ در موبایل های اندرویدی مشاهده شده بود.

بنا بر ادعای وبسایت 9TO5Mac این باگ پلتفرم های دیگر را نیز تحت تأثیر قرار می - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - دهد. هنگامی که این رشته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - کاراکترها در کامپیوترهای مک کپی شده، میزان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - استفاده از رم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - دستگاه به طور غیر قابل کنترلی تغییر کرده است. ممکن است نقطه سیاه برای گجت های مبتنی بر واچ او اس و نیز تی وی او اس نیز مشکل ساز شود. انتظار می رود اپل به روز رسانی هایی را برای حل این مشکل ارائه کند.

در صورتی که روی آیفون خود این پیام را دریافت کرده و به مشکل بر خورده اید، تا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - پیش از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - عرضه آپدیتی برای حل آن کافی است به طریقی از صفحه پیام مربوطه خارج شوید. برای این منظور باید اپ Messages را بسته و با استفاده از 3D Touch یک پنجره جدید اپ Messages را باز کنید. در ادامه با باز شدن صفحه اصلی پیام ها، مکالمه ای که شامل پیام مشکل دار بوده را پاک کنید.

همچنین می تواند با اتصال از راه دور از طریق یک دستگاه دیگر که با اکانت iCloud همگام شده، اقدام به حذف پیام نمایید.

 

تماشا کنید: نمایش ناخواسته باگ iOS در تبلیغ آیفون 10 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone