🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  4. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22096.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل ۱۰ میلیون ماسک N95 به مراکز پزشکی اهدا می‌کند

بسیاری از کمپانی های فناوری آمریکا به اهدای انبوه ماسک روی آورده اند و حالا  اپل در حال فراهم کردن مقدمات اهدای ۱۰ میلیون ماسک است. با شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا و توصیه ...

بسیاری از کمپانی های فناوری آمریکا به اهدای انبوه ماسک روی آورده اند و حالا  اپل در حال فراهم کردن مقدمات اهدای ۱۰ میلیون ماسک است.

با شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا و توصیه کارشناسان به استفاده از ماسک، بسیاری از کشورها با کمبود آن روبرو شده اند و ایالات متحده هم از این قضیه مستثنی نیست. در این میان بسیاری از کمپانی های سرشناس به تامین ابزارهای بهداشتی مورد نیاز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - روی آورده اند و اپل هم در این راستا گام مهمی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - برداشته است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران

تیم کوک، مدیرعامل این شرکت ساعاتی قبل با انتشار پستی در صفحه توییتر از تامین ۱۰ میلیون ماسک تنفسی خبر داد که در آینده نزدیک به دست کادر درمانی خواهد رسید. وی در ویدیویی کوتاه با توصیه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - به ماندن در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - خانه و رعایت فاصله گیری اجتماعی این خبر را اعلام کرد:

اپل ۱۰ میلیون قطعه ماسک تهیه کرده و آنها را بین جامعه پزشکی آمریکا توزیع خواهد کرد. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - این افراد به خاطر تلاش فراوان در خط مقدم شایسته بهترین قدردانی ها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - هستند

تیم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - کوک اشاره ای به مدل دقیق این ماسک ها نکرده اما آنطور که فوربس می گوید هر ۱۰ میلیون قطعه مذکور از نوع N95 هستند که ۹۵ درصد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - از ذرات معلق در هوا را فیلتر کرده و به خوبی از کادر درمان در برابر ویروس مهلک کرونا حفاظت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - می کند. تامین این تعداد ماسک با توجه به کمبود جهانی اقلام بهداشتی بسیار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - کار دشواری است و اپل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - برای انجام آن به زنجیره تامین خود در کشورهای مختلف از جمله چین تکیه کرده است.

اپل تنها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر رویان استان مازندران - شرکتی نیست که به اهدای ماسک روی آورده و پیش از این فیسبوک، Salesforce، تسلا و فورد هم به اینکار روی آورده اند. ایلان ماسک هم اخیرا از تامین ۱۲۰۰ دستگاه تنفس مصنوعی در آینده نزدیک خبر داده بود که می تواند جان تعداد زیادی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا را نجات دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوفر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
مرکز شما منطقه هندومرز رویان تعمیرات جارو برقی الجی VB-8320HRF داره
پاسخ: بله در هندومرز شهر رویان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone